Gå til innhold

Å ri gutten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke lest tråden, så det er mulig jeg gjentar noen andre sine geiale ri-triks... Ha meg i så tilfelle unnskyldt...

Jeg pleier egentlig bare å tenke mest på hvordan det er godt for meg, for jeg har oppdaget at det som er godt for meg funker utmerket for han. Men - om mulig er det fordi han tenner ekstra på å se meg kåt/se meg nyte. Av og til sitter jeg på kne og over han og "bikker" underlivet relativt raskt frem og tilbake (som når man rir en hest i skritt, bare mye fortere - eller også i samme fart, hvis jeg er litt sliten... ;-)).

Med utgangspunkt i sitte på kne-stilling legger jeg også av og til overkroppen min ned mot hans, og rir ham på samme måte liksom mer "liggende". Jeg liker gjerne denne stillingen fordi jeg tenner på at smykkene mine på en måte "slår" ham i ansiktet (lange halskjeder f.eks - særlig et kors i perler som jeg bruker mye). Når jeg ligger sånn over overkroppen hans kan det også hende jeg beveger underlivet mer opp og ned enn frem og tilbake.

Er jeg sliten og har lyst til at han skal komme, eller dersom jeg bare har lyst til å drive ham litt til vanvidd, fullstendig kåt og helt i min makt setter jeg meg opp med fotbladene på hver side av hoftene hans. Støtter hendene mot brystkassa hans og blir sittende på huk over ham, i samme stilling som når man tisser i skogen. Rir ham opp og ned, han blir hinsides kåt og kommer relativt kjapt i denne stillingen. Tror dette må være mange gutters favoritt - det er iallfall min erfaring.

Lykke til!

Klem :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Angelica_*
Skrevet

Ta kontroll over ham!! Gutter elsker det når de føler seg som et hardt bytte i senga. Jeg bruker gjøre det som må til med tunge osv for å få saken hans KLAR. Da er det bare å sette seg over ham, og glemme alle hemninger! Gutten min elsker det. Har fått en del tips i fra en bok jeg har lest. Helt utrolige deilige tips! Hemmeligheten til et bra sex-liv er variasjon.

Misjonær funker når man er trett og lat - men for at gutten din skal tenke på deg når du går på jobb, må du vise at du er en gudinne i senga! ;-)

http://www.500lovemakingtips.com/

Gjest Gjest
Skrevet

Min erfaring er at gutta liker det best når man sitter på huk over dem. Altså med et fotblad på hver side av kroppen hans og man beveger seg opp og ned. Men den klarer du ikke lenge! Kjempetungt for lårene. :sjarmor:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Er jeg sliten og har lyst til at han skal komme, eller dersom jeg bare har lyst til å drive ham litt til vanvidd, fullstendig kåt og helt i min makt setter jeg meg opp med fotbladene på hver side av hoftene hans. Støtter hendene mot brystkassa hans og blir sittende på huk over ham, i samme stilling som når man tisser i skogen. Rir ham opp og ned, han blir hinsides kåt og kommer relativt kjapt i denne stillingen. Tror dette må være mange gutters favoritt - det er iallfall min erfaring.

Lykke til!

Klem :-)

Jupp-jupp, signerer på den, litt spenst og kraft i lårmuskulaturen men ikke mer enn at "jobben" pågår ganske så kort tid egentlig - det der en soleklar favoritt :enig_anim:

Gjest gjest1
Skrevet

Men kan noen fortelle meg hvordan ri baklengs? Vi har prøvd så lenge nå, men det ender bare opp med at jeg tryner ned på gulvet foran han og vi fortsetter i doggy :( eller :Hehe:

Er det andre muligheter enn rett oppogned? Den kjenner jeg ikke noe i, for den treffer ikke g-punktet :grine:

Gjest LilSweetie
Skrevet
Men kan noen fortelle meg hvordan ri baklengs? Vi har prøvd så lenge nå, men det ender bare opp med at jeg tryner ned på gulvet foran han og vi fortsetter i doggy :( eller :Hehe:

Er det andre muligheter enn rett oppogned? Den kjenner jeg ikke noe i, for den treffer ikke g-punktet :grine:

Når vi gjør det setter jeg meg bare den veien, og han tar penis inni meg, og jeg lener meg litt frem og har hendene i sengen/på gulvet e.l. Etter en liten stund kan jeg rette meg opp også. Topp det :Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...