Gå til innhold

Å ri gutten

Fremhevede innlegg

Gjest bente85
Skrevet

Om det er noen som vil forklare det for meg, er jeg veldig takknemlig for det.

Føler meg så dum på akkurat det områder der..

Videoannonse
Annonse
Gjest arkmark
Skrevet

1: Legg mannen på ryggen

2: Sørg for at hans penis er stiv

3: Sett deg overskrvs han

4: Putt hans penis inn i din vagina

5: Sørg for bevegelse enten ved at du bruker lårene eller ved at han hever og senker hoftepartiet.

Verre er det ikke, og det er masse kombinasjonsmuligheter.

Gjest Malina
Skrevet

En deilig og enkel "ride"stilling:

1. Sitt ned på ham med ansiktet mot ham

2. Hele beinet i gulvet/senga og knærne/låra er på høyde med armene hans

3. Begveg deg opp og ned, litt til sidene. Enten raskt eller mer rolig...

:humpe:

Skrevet

For oss gutta er det naturligvis opp/ned bevegelser som føles best, men det er også dette som krever mest av lårmuskulaturen deres. Det du også kan gjøre er å jokke frem og tilbake istedenfor opp og ned -- mens han er inni, så klart. Dette gir bra klitorisstimulanse, og selv om det ikke er dette som stimulerer gutten mest synes ihvertfall jeg det er utrolig sexy å se på. Når han ligger på ryggen er det dessuten enklere for ham å fingre deg samtidig.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Om du er sjenert så kan du sette deg med ryggen til han. Det er en herlig stilling :)

• 2 uker senere...
Skrevet
Om du er sjenert så kan du sette deg med ryggen til han. Det er en herlig stilling  :)

OBS noen jenter kan få blærekatarr av denne stillingen.... ( jeg fikk det og det var ikke noen behagelig etter-rett :tristbla: )

Gjest Gjest
Skrevet

Ingen stllinger skal disponere mer til blærekatarr enn andre, så vidt meg bekjent.

Som min lege sier: Husk å alltid tisse etter sex. Da får man "spylt ut" eventuelle bakterier som har forvillet seg opp i urinrøret. Det er et godt råd.

Skrevet

Bump for our pleasure

Gjest gjest1
Skrevet

Gjør som når du mopper gulvet med musa! Frem og tilbake, frem og tilbake :-)

Gjest Gjest
Skrevet
Gjør som når du mopper gulvet med musa! :-)

Kan den brukes til det også :overrasket: Kreativt husarbeid? :ler:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Kan den brukes til det også  :overrasket:  Kreativt husarbeid?  :ler:

Jupp, men det krever en "full bush" og masse grønnsåpe :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, emn hvis jeg skulle moppet gulvet med musa, hadde jeg gjort det på samme måte som jeg rir :Hehe:

Gjest d'Arc
Skrevet (endret)
Nei, emn hvis jeg skulle moppet gulvet med musa, hadde jeg gjort det på samme måte som jeg rir :Hehe:

:ler:, nå så jeg det for meg. Der har du for å legge ut bilde av deg sjæl, din musemopp.

Endret av d'Arc
Gjest gjest1
Skrevet

Mange erotiske stunder med parketten ja.... Mmmmmmmmmm (som de kåte besøkende gutta skriver) Mmmmmmmmmmmm!!!

Ja.

men en finere beskrivelse hvordan du VIRKELIG rir et mannfolk er denne:

Sett han i en kontorstol. En av dem med 5 bein. Beina må stå som en stjerne. Dette blir litt vanskelig å forklare, men da det er to tagger som går ut oppover, to som går ut nedover og en oppover (er du med?) er det kun to å velge. De øverste. Du lar stolen stå som en stjerne med øverste beinet opp, ja.

Dette kan virke som pisspreik til nå, men det er ganske logisk! Du plasserer beina dine på de to øverste beinene på stolen, da får du nemlig kjempebra støtte så du kan ri han så hardt som en dampveivals så du kommer så kraftig du må slå knytteneven i veggen og klore stakkaren til nesten blods fordi du ikke vet hvor du skal gjøre av deg. Bare mopp frem og tilbake, så er du helt safe!

HVORFOR minner jeg meg selv på slike ting alltid, når han er på forbanna hardangerfjorden :kjempesinna:

Men det funker

Gjest Gjest
Skrevet

I bunn og grunn så dreier det seg bare om å ri slik at det er deiligst mulig for deg selv, for da blir det godt for han også. Hvis utgangspunktet skal være at du ikke selv har noe nytelse av å ri han, så er det bedre å la være. Han har heller ikke noe glede av at du gjør det uten nytelse.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke helt enig med siste Gjest.. Jeg har inntrykk at av jentene liker best frem og tilbake, mens guttene liker best opp og ned (snakker om penetrening)

Gjest gjest1
Skrevet

Når jeg går opp og ned sier vi begge "hm." og når jeg går frem og tilbake er det "ojojojojjjjjjj" fra han! Så tror det er individuelt :-)

Gjest LilSweetie
Skrevet
Mange erotiske stunder med parketten ja.... Mmmmmmmmmm (som de kåte besøkende gutta skriver) Mmmmmmmmmmmm!!!

Ja.

men en finere beskrivelse hvordan du VIRKELIG rir et mannfolk er denne:

Sett han i en kontorstol. En av dem med 5 bein. Beina må stå som en stjerne. Dette blir litt vanskelig å forklare, men da det er to tagger som går ut oppover, to som går ut nedover og en oppover (er du med?) er det kun to å velge. De øverste. Du lar stolen stå som en stjerne med øverste beinet opp, ja.

Dette kan virke som pisspreik til nå, men det er ganske logisk! Du plasserer beina dine på de to øverste beinene på stolen, da får du nemlig kjempebra støtte så du kan ri han så hardt som en dampveivals så du kommer så kraftig du må slå knytteneven i veggen og klore stakkaren til nesten blods fordi du ikke vet hvor du skal gjøre av deg. Bare mopp frem og tilbake, så er du helt safe!

HVORFOR minner jeg meg selv på slike ting alltid, når han er på forbanna hardangerfjorden :kjempesinna:

Men det funker

Jeg skjønte ikke hva du mente i det hele tatt Towelie! Med stolen og sånn... men det hørtes gøy ut! Forklare en gang til, vær så snill? Hvordan du gjør det med de stolbena....

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Drit i stolbena, ha full konsentrasjon på damebena i stedet.

Sitt på huk, med ansiktet mot ham eller fra ham, spiller mindre rolle.

Når du hører han grynte: "nå er den der unge dame, nå kan De bare begynne å bevege Dem" er det full happiness og velstand. Go go!!! :sjarmor:

Skrevet

Få gutten til å stille seg på alle fire.

Ta frem en stk. sal

Sett den på gutten.

Finn frem boots med sporer og kanskje en pisk..

Sett deg over og la det stå til

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...