Gjest bente85 Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Om det er noen som vil forklare det for meg, er jeg veldig takknemlig for det. Føler meg så dum på akkurat det områder der..
Gjest arkmark Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 1: Legg mannen på ryggen 2: Sørg for at hans penis er stiv 3: Sett deg overskrvs han 4: Putt hans penis inn i din vagina 5: Sørg for bevegelse enten ved at du bruker lårene eller ved at han hever og senker hoftepartiet. Verre er det ikke, og det er masse kombinasjonsmuligheter.
Gjest Malina Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 En deilig og enkel "ride"stilling: 1. Sitt ned på ham med ansiktet mot ham 2. Hele beinet i gulvet/senga og knærne/låra er på høyde med armene hans 3. Begveg deg opp og ned, litt til sidene. Enten raskt eller mer rolig...
Gjest KA Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 For oss gutta er det naturligvis opp/ned bevegelser som føles best, men det er også dette som krever mest av lårmuskulaturen deres. Det du også kan gjøre er å jokke frem og tilbake istedenfor opp og ned -- mens han er inni, så klart. Dette gir bra klitorisstimulanse, og selv om det ikke er dette som stimulerer gutten mest synes ihvertfall jeg det er utrolig sexy å se på. Når han ligger på ryggen er det dessuten enklere for ham å fingre deg samtidig.
Gjest Chrizzy Skrevet 10. juli 2006 #5 Skrevet 10. juli 2006 Om du er sjenert så kan du sette deg med ryggen til han. Det er en herlig stilling
måvite Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 Om du er sjenert så kan du sette deg med ryggen til han. Det er en herlig stilling ← OBS noen jenter kan få blærekatarr av denne stillingen.... ( jeg fikk det og det var ikke noen behagelig etter-rett )
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #7 Skrevet 18. juli 2006 Ingen stllinger skal disponere mer til blærekatarr enn andre, så vidt meg bekjent. Som min lege sier: Husk å alltid tisse etter sex. Da får man "spylt ut" eventuelle bakterier som har forvillet seg opp i urinrøret. Det er et godt råd.
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2006 #9 Skrevet 19. juli 2006 Gjør som når du mopper gulvet med musa! Frem og tilbake, frem og tilbake :-)
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #10 Skrevet 19. juli 2006 Gjør som når du mopper gulvet med musa! :-) ← Kan den brukes til det også Kreativt husarbeid?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 19. juli 2006 #11 Skrevet 19. juli 2006 Kan den brukes til det også Kreativt husarbeid? ← Jupp, men det krever en "full bush" og masse grønnsåpe
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2006 #12 Skrevet 19. juli 2006 Nei, emn hvis jeg skulle moppet gulvet med musa, hadde jeg gjort det på samme måte som jeg rir
Gjest d'Arc Skrevet 19. juli 2006 #13 Skrevet 19. juli 2006 (endret) Nei, emn hvis jeg skulle moppet gulvet med musa, hadde jeg gjort det på samme måte som jeg rir ← , nå så jeg det for meg. Der har du for å legge ut bilde av deg sjæl, din musemopp. Endret 19. juli 2006 av d'Arc
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2006 #14 Skrevet 19. juli 2006 Mange erotiske stunder med parketten ja.... Mmmmmmmmmm (som de kåte besøkende gutta skriver) Mmmmmmmmmmmm!!! Ja. men en finere beskrivelse hvordan du VIRKELIG rir et mannfolk er denne: Sett han i en kontorstol. En av dem med 5 bein. Beina må stå som en stjerne. Dette blir litt vanskelig å forklare, men da det er to tagger som går ut oppover, to som går ut nedover og en oppover (er du med?) er det kun to å velge. De øverste. Du lar stolen stå som en stjerne med øverste beinet opp, ja. Dette kan virke som pisspreik til nå, men det er ganske logisk! Du plasserer beina dine på de to øverste beinene på stolen, da får du nemlig kjempebra støtte så du kan ri han så hardt som en dampveivals så du kommer så kraftig du må slå knytteneven i veggen og klore stakkaren til nesten blods fordi du ikke vet hvor du skal gjøre av deg. Bare mopp frem og tilbake, så er du helt safe! HVORFOR minner jeg meg selv på slike ting alltid, når han er på forbanna hardangerfjorden Men det funker
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #15 Skrevet 19. juli 2006 I bunn og grunn så dreier det seg bare om å ri slik at det er deiligst mulig for deg selv, for da blir det godt for han også. Hvis utgangspunktet skal være at du ikke selv har noe nytelse av å ri han, så er det bedre å la være. Han har heller ikke noe glede av at du gjør det uten nytelse.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2006 #16 Skrevet 19. juli 2006 Ikke helt enig med siste Gjest.. Jeg har inntrykk at av jentene liker best frem og tilbake, mens guttene liker best opp og ned (snakker om penetrening)
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2006 #17 Skrevet 19. juli 2006 Når jeg går opp og ned sier vi begge "hm." og når jeg går frem og tilbake er det "ojojojojjjjjjj" fra han! Så tror det er individuelt :-)
Gjest LilSweetie Skrevet 20. juli 2006 #18 Skrevet 20. juli 2006 Mange erotiske stunder med parketten ja.... Mmmmmmmmmm (som de kåte besøkende gutta skriver) Mmmmmmmmmmmm!!! Ja. men en finere beskrivelse hvordan du VIRKELIG rir et mannfolk er denne: Sett han i en kontorstol. En av dem med 5 bein. Beina må stå som en stjerne. Dette blir litt vanskelig å forklare, men da det er to tagger som går ut oppover, to som går ut nedover og en oppover (er du med?) er det kun to å velge. De øverste. Du lar stolen stå som en stjerne med øverste beinet opp, ja. Dette kan virke som pisspreik til nå, men det er ganske logisk! Du plasserer beina dine på de to øverste beinene på stolen, da får du nemlig kjempebra støtte så du kan ri han så hardt som en dampveivals så du kommer så kraftig du må slå knytteneven i veggen og klore stakkaren til nesten blods fordi du ikke vet hvor du skal gjøre av deg. Bare mopp frem og tilbake, så er du helt safe! HVORFOR minner jeg meg selv på slike ting alltid, når han er på forbanna hardangerfjorden Men det funker ← Jeg skjønte ikke hva du mente i det hele tatt Towelie! Med stolen og sånn... men det hørtes gøy ut! Forklare en gang til, vær så snill? Hvordan du gjør det med de stolbena....
Gjest Gorgonzola Skrevet 20. juli 2006 #19 Skrevet 20. juli 2006 Drit i stolbena, ha full konsentrasjon på damebena i stedet. Sitt på huk, med ansiktet mot ham eller fra ham, spiller mindre rolle. Når du hører han grynte: "nå er den der unge dame, nå kan De bare begynne å bevege Dem" er det full happiness og velstand. Go go!!!
slapp_nuddel Skrevet 20. juli 2006 #20 Skrevet 20. juli 2006 Få gutten til å stille seg på alle fire. Ta frem en stk. sal Sett den på gutten. Finn frem boots med sporer og kanskje en pisk.. Sett deg over og la det stå til :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå