Gjest Mette-bærte Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Nytt tema Bruker du underskjørt ? Når bruker du det? Vil gjærne høre om andre bruker det eller ikke.
Gjest Mette-bærte Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 jeg bruker det selv kun når jeg har penkjole på. Ellers så bruker det jeg ikke.
Beam Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Bruker det når jeg har strømpebukse på. Uten underskjørt blir skjørtet hengende fast i beina og kryper oppover for hvert skritt.
Gjest Frk Åberg Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Enig med personen over. Bruker det under bestemte skjørt som klistrer seg fast til strømpebuksa. Har også et underskjørt som jeg bruker mest som pynt under noen av skjørtene mine innimellom. Altså at det er en liten blonde/tyllkant som stikker så vidt ut.
kallirhoe Skrevet 10. juli 2006 #6 Skrevet 10. juli 2006 Jrg bruker underskjørt under skjørt som ikke er forede, av samme grunn som over at skjørtet ikke skal klistre seg fast of krype oppover. Bruker underkjole også for å skjule trusekanter ol.
Gjest Gjest_hilde_* Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 bruker alltid underskjørt under kjoler og skjørt for at skjørtet skal falle pent når jeg sitter og går, og ikke klistre seg til lår og rumpe det skjuler også truse og strømpekanter
Gjest Kanelia Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 Jeg bruker underskjørt kun når jeg har strømpebukse på og skjørtet ikke er foret.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #9 Skrevet 28. juli 2006 Bruker det til en kjole jeg syns er litt vel gjennomsiktig.
Transe Skrevet 30. juli 2006 #10 Skrevet 30. juli 2006 Jeg foretrekker kjoler og skjørt som har underkjole/skjørt. Kjøpte nydleg ett rosa skjørt som er så tynt, men finner ikke noe rosa uderskjørt. Bruker ofte underskjørt om det ikke er på skjørtet. Untaket er jeansskjørt.
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2006 #11 Skrevet 30. juli 2006 Bruker bare underskjørt under brudekjoler, jeg... og det er jo ikke noe jeg bruker så ofte *knis*
Krista83 Skrevet 30. juli 2006 #12 Skrevet 30. juli 2006 jeg bruker ikke underskjørt. Tror jeg skal investere i det nå snart.
En som vet Skrevet 30. juli 2006 #13 Skrevet 30. juli 2006 Noen som har tips om hvor man egentlig får kjøpt underskjørt? Har problemer med miniskjørt som kryper oppover... Det finnes vel ganske korte underskjørt også? Dumt spørsmål kanskje, men det eneste underskjørtet jeg har er det jeg bruker til bunaden, som er langt og svart og som mamma kjøpte til meg for mange mange år siden. Finnes de i hudfarge også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå