Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er litt i velrede. Vi har vært sammen i tre måneder, kjent hverandre i nesten ett år og nå har han altså bursdag. Hvor mye bruker dere å bruke på gave til kjæresten deres? Redd for å bruke for mange penger også. Vil ikke at han skal føle at han må bruke like mye på min bursdag, men har liksom lyst til å gi han noe ordentlig også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker mest penger på presanger til typen, fremfor familie og venner. Kjæresten er jo den som står deg nærmest og som du tilbringer mest tid med for øyeblikket. Jeg pleier å kjøpe for 500-1000 kr.

Klem fra meg

Skrevet

Finner jeg noe han faktisk har lyst på så betyr det ikke så mye om det koster 200 eller 700. Men vi prøver å holde oss under 1000'lappen for vi har mye annet å bruke penger på også!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker ikke å få veldig dyre gaver. Virker som at enkelte henger seg veldig opp i prisen og tenker "kjøper jeg denne ringen til 2000 kr, så blir hun imponert, og vil digge meg enda mer enn hun allerede gjør".

Heller en orginal gave eller noe lite jeg ønsker meg og som har mer affeksjonsverdi enn et smykke e.l. som er så dyrt at jeg ikke tørr å bruke det i frykt for å miste det.

Skrevet

på 1års-dagen fikk jeg en langstilket rød rose og et helt utrolig romantisk STORT kort.

Ble så glad for det . bedere å få sånne gaver som virkelig kommer fra hjertet en dyre gaver som egentlig ikke betyr noe.

Gjest Tanita
Skrevet

Hva ble det du ga i bursdagsgave da, ts?

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Ble så jeg kjøpte en biografi av favorittbandet hans, og så inviterte jeg han på en god middag med vin til.

Skrevet

Hørtes ut som en super gave!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...