Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesteline
Skrevet
D e no mange som oppfatta sex i offentliheit som respætklaust åg, mæn d e no fan så arti likevæl...

:ler:

Genialt comeback :ler:

Mest spennende stedet var vel på gresset utafor hytta med nabohytte rett ved siden av. Eller på en flytebrygge ved en innsjø

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har sett på min venninne flere ganger når hun har hatt sex i hennes stall. Hun har ikke merket at jeg har sett på henne, og jeg har blitt så tent at det har gått for meg flere ganger. Hun og kjærsten er superrå derinne.

Skrevet

I skogen, liggende på en sovepose

Ved sjøen ved en campingplass, opp mot en hyttevegg

I bilen på en parkeringsplass om natta

I første etasje, med vinduene "rett bak hjørnet"

Høylytt på soverommet med åpent vindu

:dusje: (kalddusj!)

Skrevet

Hihi, på mørkerommet (sånn til fotofremkalling) med bare det røde lille lyset på. Litt spesiell feeling! :sjarmor:

• 4 måneder senere...
Skrevet

Flytter fram denne jeg. Hvor kan man ha sex nå på vinteren da? Uansett så er det "litt" kaldt ute. I bilen er prøvd mange ganger (det samme med offentlig toalett).

Skrevet

På mamma's kjøkkenbenk, i bilen, på panseret, på panseret i en vaskehall, på stranda.. Ja. :)

Gjest Gjest han
Skrevet

Med en elskerinne i kjelleren mens kona og barna var i etasjen over. Det var utrolig pirrende, og utrolig dumt.

Skrevet

Jeg hadde i sommer ej deilig jenta på besøk, vi ble stående på altanen og se utover. Da luske jeg meg bak henne og lurte den deilige kuken min inni henne bakfra. ;)

Skrevet

I gården vi bodde; i loftsboden, i kjellerboden og i fellesvaskeriet...

Deilig spennende ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...