Malin23 Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Hei folkens Jeg bare lurte på hvor er den mest spennende plassen dere har hatt sex? Hilsen Malin
Aldebaran Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Har lest noen andre tråder om akkurat det samme... Svar på spørsmålet: i senga
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 hmmm.. doen på en bensinstasjon, prøverommet på hennes(måtte være veldig stille) , kjøkkenet, i bilen(tatt på fersken) , skogen, bak noen busker i skolegården (russeknute da, hehe) pluss noen fler men husker ikke... det er bare å sette fantasien løs, og hvis deg å kjæresten deres er ute på tur så hvorfor ikke gå litt til sides for en kjapp en;) bare pass på, det er jo ulovlig, hehehe:P
Gjest Malina Skrevet 9. juli 2006 #6 Skrevet 9. juli 2006 Hmm..det mest spennende stedet må vel være da vi hadde sex i båten på St.Aften og det var folk over alt...
Gjest Chrizzy Skrevet 10. juli 2006 #7 Skrevet 10. juli 2006 I naturen, fjellet, vannet, skogen og sånn...
Gjest fluesmekker Skrevet 10. juli 2006 #8 Skrevet 10. juli 2006 I stua til foreldrene hans, midt på lyse dagen.
mallina Skrevet 10. juli 2006 #9 Skrevet 10. juli 2006 På det tangeste doet ever! Ligna litt på et lite bøttektt, og i stua rett utenfor var det mange folk, som var i selskap.. Og mange som kom og hele tiden skulle på do.. Nesten mer flaut enn spennende, spesielt når typen greide å sprute på den svarte selskapskjolen min
Gjest Solrunn Skrevet 10. juli 2006 #10 Skrevet 10. juli 2006 Nesten mer flaut enn spennende, spesielt når typen greide å sprute på den svarte selskapskjolen min ← Bra du oppdaget det selv da, så ikke noen andre kom for å tørke det bort for deg..... du har fått melis på kjolen liksom
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #11 Skrevet 10. juli 2006 Jeg har hatt sex i stallen til min venninne. Skikkelig vildt og rått.
Knøttet Skrevet 27. juli 2006 #13 Skrevet 27. juli 2006 prøverommet til Kappahl, offentlig toalett (heldigvis et rent et!), i en uferdig leilighet som de fortsatt driver og bygger på rett attmed oss, hos svigers og hos mine foreldre:)
Gjest Tweek Skrevet 30. juli 2006 #15 Skrevet 30. juli 2006 hmmm.. doen på en bensinstasjon, prøverommet på hennes(måtte være veldig stille) , kjøkkenet, i bilen(tatt på fersken) , skogen, bak noen busker i skolegården (russeknute da, hehe) pluss noen fler men husker ikke... det er bare å sette fantasien løs, og hvis deg å kjæresten deres er ute på tur så hvorfor ikke gå litt til sides for en kjapp en;) bare pass på, det er jo ulovlig, hehehe:P ← Det var meg det hehe legger på i båten(har vært folk å, og det er jo veldig lytt) på et fjell, badeplasser midt på dagen.. det er ikke sånn at vi leter etter plasser vi kan ha sex, men det skjer bare, hehe
Gjest Dingo Skrevet 30. juli 2006 #16 Skrevet 30. juli 2006 Jeg har hatt sex i stallen til min venninne. Skikkelig vildt og rått. ← Med hesten, eller? Sorry , kunne ikke dy meg... har bare en sånn råtten humor
Snupplupp Skrevet 31. juli 2006 #18 Skrevet 31. juli 2006 Fergetoalett (veeeldi flaut da vi kom ut og det var lang kø...Og kompisene våre sto bortenfor og gliste rått..) Gangtuneller, Narvesentrapp (på tur hjem fra byen), på kjøkkenet til ett vennepar (delvis åpent inn til stuen og vi kunne skimte litt armer og ben), i en seng når søsteren min lå i en seng litt bortenfor, i ett basseng (men ble jo ikke helt fullført da..), en trapp på et bolighus (på vei hjem fra byen)....
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #19 Skrevet 31. juli 2006 - Fort gjort i en port - i Levanger der jeg var på ferie nå i sommer. Han var tysk ryggsekkturist. - På en sykkel i fart. Vi måtte bare prøve. Han slet med å holde balansen og jeg med å holde ham på plass. Ble litt slitsomt ja. Bra det avr en benk i parken der vi holdt på.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #20 Skrevet 31. juli 2006 isje dysjen...(stress) men på baderomsgolve i vann og badestamp(husk glidemiddel) loige mg i d våre element 69 e au godt va isje så godt på sofaen min, sian den knakk (teide sofa) typen min står åg lettare i vann
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå