Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei folkens :)

Jeg bare lurte på hvor er den mest spennende plassen dere har hatt sex?

Hilsen Malin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest noen andre tråder om akkurat det samme...

Svar på spørsmålet: i senga

Gjest Gjest
Skrevet

hmmm..

doen på en bensinstasjon, prøverommet på hennes(måtte være veldig stille) ,

kjøkkenet, i bilen(tatt på fersken) , skogen, bak noen busker i skolegården (russeknute da, hehe) pluss noen fler men husker ikke...

det er bare å sette fantasien løs, og hvis deg å kjæresten deres er ute på tur så hvorfor ikke gå litt til sides for en kjapp en;)

bare pass på, det er jo ulovlig, hehehe:P

Gjest Gjesta
Skrevet

I fengsel. To ulike fengsel, faktisk.

Gjest Malina
Skrevet

Hmm..det mest spennende stedet må vel være da vi hadde sex i båten på St.Aften og det var folk over alt...

Gjest Chrizzy
Skrevet

I naturen, fjellet, vannet, skogen og sånn...

Gjest fluesmekker
Skrevet

I stua til foreldrene hans, midt på lyse dagen.

Skrevet

På det tangeste doet ever! Ligna litt på et lite bøttektt, og i stua rett utenfor var det mange folk, som var i selskap..

Og mange som kom og hele tiden skulle på do..

Nesten mer flaut enn spennende, spesielt når typen greide å sprute på den svarte selskapskjolen min :rodme:

Gjest Solrunn
Skrevet
Nesten mer flaut enn spennende, spesielt når typen greide å sprute på den svarte selskapskjolen min :rodme:

:ler::ler::ler: Bra du oppdaget det selv da, så ikke noen andre kom for å tørke det bort for deg..... du har fått melis på kjolen liksom ;)
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hatt sex i stallen til min venninne. Skikkelig vildt og rått.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_hilde_*
Skrevet

på toppen av tårnet i Tønsberg

Skrevet

prøverommet til Kappahl, offentlig toalett (heldigvis et rent et!), i en uferdig leilighet som de fortsatt driver og bygger på rett attmed oss, hos svigers og hos mine foreldre:)

Gjest Tweek
Skrevet
hmmm..

doen på en bensinstasjon, prøverommet på hennes(måtte være veldig stille) ,

kjøkkenet, i bilen(tatt på fersken) , skogen, bak noen busker i skolegården (russeknute da, hehe) pluss noen fler men husker ikke...

det er bare å sette fantasien løs, og hvis deg å kjæresten deres er ute på tur så hvorfor ikke gå litt til sides for en kjapp en;)

bare pass på, det er jo ulovlig, hehehe:P

Det var meg det :sjarmor: hehe

legger på i båten(har vært folk å, og det er jo veldig lytt)

på et fjell, badeplasser midt på dagen..

det er ikke sånn at vi leter etter plasser vi kan ha sex, men det skjer bare, hehe :Hehe::sikle:

Gjest Dingo
Skrevet
Jeg har hatt sex i stallen til min venninne. Skikkelig vildt og rått.

Med hesten, eller?

Sorry :ironi: , kunne ikke dy meg... har bare en sånn råtten humor :ler:

Skrevet

Fergetoalett (veeeldi flaut da vi kom ut og det var lang kø...Og kompisene våre sto bortenfor og gliste rått..)

Gangtuneller, Narvesentrapp (på tur hjem fra byen), på kjøkkenet til ett vennepar (delvis åpent inn til stuen og vi kunne skimte litt armer og ben), i en seng når søsteren min lå i en seng litt bortenfor, i ett basseng (men ble jo ikke helt fullført da..), en trapp på et bolighus (på vei hjem fra byen)....

Gjest Gjest
Skrevet

- Fort gjort i en port - i Levanger der jeg var på ferie nå i sommer. Han var tysk ryggsekkturist.

- På en sykkel i fart. Vi måtte bare prøve. Han slet med å holde balansen og jeg med å holde ham på plass. :ler: Ble litt slitsomt ja. Bra det avr en benk i parken der vi holdt på.

Gjest Gjest
Skrevet

isje dysjen...(stress) men på baderomsgolve :klem:

i vann og badestamp(husk glidemiddel) :legrine:

loige mg i d våre element :sjarmor:

69 e au godt ;)

va isje så godt på sofaen min, sian den knakk :sur: (teide sofa)

typen min står åg lettare i vann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...