Gjest Gjest_lillian_* Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 har litt panikk for alt som er vannfast, har hatt litt problemer med å få det vekk, og brukket noen øyevipper og sånn, så jeg trenger noe som ikke trenger å GNIS til øyevippene ødelegges.. noe som får det lett bort! ps. tar gjerne imot tips til vannfast maskara som virkelig holder også! til strandbruk o.l .... men trenger da som sagt en veldig god sminkefjerner for å få den GODE holdbare maskaraen vekk igjen;)
Gjest Lanyah Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Jeg synst faktisk den rosa fra H&M er ganske bra!, billig er den jo også!
Havørna Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Hei! En god og mild sminkefjerner som også lett tar vannfast mascara er Bi-Facil fra Lancôme. Kan også anbefale Lancôme Hypnôse vannfast mascara...sitter som et skudd, den :-)
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Liker godt sminkefjerneren fra Nivea: "waterproof eye an lip make-up remover". Billig og bra
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 De to beste jeg har prøvd (og jeg bruker nesten bare vannfast mascara), er to-fasefjernerne fra Biotherm og YSL. De er mye bedre enn de fleste andre, inkludert to-fasefjernerne fra Lancome og Helena Rubinstein.
Gjest Malina Skrevet 10. juli 2006 #6 Skrevet 10. juli 2006 (endret) Jeg har nesten ikke kjøpt andre øyesminkefjernere,etter at jeg prøvde Loreals tofaste sminkefjerner til kun 50kr. Endret 10. juli 2006 av Malina
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #7 Skrevet 10. juli 2006 Bruker jojobaolje til det meste, inklusive sminkefjerner. Billig, bra, og jeg får ikke følelsen av at jeg smører kjemikalier rundt øyet.
Lola83 Skrevet 10. juli 2006 #8 Skrevet 10. juli 2006 "Take the day off" fra Clinique. Beste øyensminkefjerneren jeg har prøvd ever. Kan også brukes på leppene.
Duchess Skrevet 11. juli 2006 #9 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har nesten ikke kjøpt andre øyesminkefjernere,etter at jeg prøvde Loreals tofaste sminkefjerner til kun 50kr. ← Jeg bruker også kun denne, den er kjempekjekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå