Gjest gjest_undrer Skrevet 9. juli 2006 #1 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei! Jeg har litt sprengte blodkar under nesen. Områder som hele tiden er rødlige, og som jeg må dekke med concealer eller foundation. Finnes det noen behandling for dette, eks i form av krem? Noen som har prøvd? Evt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 9. juli 2006 #2 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei! Jeg synst jeg husker at hupleier skal ha noen behandlinger mot det, men tror ikke det skal finnes noen spesiell krem mot det (som du kan bruke selv), hm...! men, er ikke helt sikker altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 9. juli 2006 #3 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg har ett sprengt blodkar midt på nesen. En rød prikk som jeg lenge trodde var en kvise som ikke ville gi seg. Var hos hudpleier, hun sa det ikke var noe å gjøre og at jeg for all del ikke måtte klemme på det. Bare vente å håpe det gikk bort.. Har ikke gått bort enda og har ikke tro på at den vil bort heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juli 2006 #4 Del Skrevet 9. juli 2006 Det skal visst kunne fjernes med laser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #5 Del Skrevet 9. juli 2006 Da jeg var på apoteket her om dagen så jeg de hadde en krem i Avene- serien mot sprengte blodkar. Vet ikke om det hjelper, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 9. juli 2006 #6 Del Skrevet 9. juli 2006 Det skal visst kunne fjernes med laser. ← Noen som vet pris på dette??? Prikken min irriterer meg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honey21 Skrevet 9. juli 2006 #7 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Jeg har en del sprengte blodkar i ansiktet, hovedsaklig på kinnene og rundt nesen. Jeg tok laserbehandling, som ikke fjernet selve blodkarene, men som gjorde rødfargen mye mindre synlig. Hudlegen sa at det er vanskelig å fjerne sprenge blodkar under øynene og rundt nesen, og han hadde rett fordi de forsvant ikke hos meg. Jeg får holde meg til concealer resten av livet... Uansett hjalp laserbehandlingen en del på kinnene, så jeg synes i hvertfall det er verdt å prøve! Endret 9. juli 2006 av honey21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. juli 2006 #8 Del Skrevet 9. juli 2006 Det koster vel et par tusenlapper å fjerne de på en privat kosmetisk klinikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå