jente 79 Skrevet 31. oktober 2007 #164 Skrevet 31. oktober 2007 Til helga og til juleferie Også gleder jeg meg veldig til jeg har passert 12 uker graviditet, når jeg den går det sannsynligvis bra
Gjest frustert Skrevet 31. oktober 2007 #165 Skrevet 31. oktober 2007 å snakke med kjæresten min i kveld..... (not) skal nemli ta opp dette temaet: har en kjæreste med fast jobb, mens jeg er student.. det er veldig sjelden han spanderer noe på meg... viss han gjør det passer han på at jeg får spandert tilbake i en annen anledning "betaler du for kinoen?". Jeg rekner med at dette ikke er for at han er grusomt gjerrig, men rett og slett fordi det er et prinsipp for ham at vi skal dele på utgiftene... Jeg forventer ABSOLUTT ikke at han skal betale alt for meg, men litt mer spandering kunne absolutt vært kjekt. hadde sett på det som en anerkjennelse på at han vil satse litt meg meg, litt sånn at vi kommer uansett til å dele økonomi en dag... og en annen gang kan det være jeg som har mest penger... vi har vært sammen i 8-9 måneder, og det går veldig bra med oss..... men økonomiske ting er alltid vanskelig å ta opp... vet at de fleste andre par der den ene parten jobber, ikke deler alt fifty-fifty ihvertfall... å spandere litt mer kino og sånn på meg ville gjort at jeg ikke bekymret meg så mye for at ting vi gikk ut på ble for dyrt..... jeg synest det er gøy å spandere på ham av og til, men føler ikke jeg kan gjøre det så ofte når økonomien er såpass dårlig... Noen tips til hva jeg kan si til han?? kanskje at det ikke er pengene, men anerkjennelsen ved spandering som er viktigest?
jente 79 Skrevet 31. oktober 2007 #166 Skrevet 31. oktober 2007 Ville vel bare sagt det som det er. Du er student og har derfor ikke råd til å gå ut så ofte. Du kan godt betale din del, men da må dere finne på billigere ting...
:-) anna Skrevet 31. oktober 2007 #167 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg gleder meg til helga, da skal jeg om mannen på kjærlighetstur uten barn.
Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 31. oktober 2007 #168 Skrevet 31. oktober 2007 ja, men vet at han vil føle seg mindre "mann" hvis jeg sier dette... men må nok gjøre det..... når vi feks var på tur ville han ligge på dyrere hoteller enn meg, og ble litt irritert når jeg ikke kunne... da kunne han vel heller spandert det ekstra på meg? poenget er at det er mye mer sjarmerende med en raus mann, en en som ikke er det... er det ikke naturlig at han sier han kan betale litt ekstra siden han har jobb nå? dette kan jo jevne seg ut senere.. hadde sett på det som en anerkjennelse ihvertfall.... syns du han høres gniten ut eller ikke?
Gjest Gjest_HMM..._* Skrevet 31. oktober 2007 #169 Skrevet 31. oktober 2007 Så det du spørr om er: Er det naturlig at en i full jobb betaler litt mer på kino/middag/reiser enn kjæresten som er student gjør? Hans penger er hans penger!!!
trulta_ Skrevet 31. oktober 2007 #170 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg gleder meg til jeg får meg en ny jobb, håper jeg får jobb snart. Tvi tvi...
jente 79 Skrevet 31. oktober 2007 #171 Skrevet 31. oktober 2007 ja, men vet at han vil føle seg mindre "mann" hvis jeg sier dette... men må nok gjøre det..... når vi feks var på tur ville han ligge på dyrere hoteller enn meg, og ble litt irritert når jeg ikke kunne... da kunne han vel heller spandert det ekstra på meg? poenget er at det er mye mer sjarmerende med en raus mann, en en som ikke er det... er det ikke naturlig at han sier han kan betale litt ekstra siden han har jobb nå? dette kan jo jevne seg ut senere.. hadde sett på det som en anerkjennelse ihvertfall.... syns du han høres gniten ut eller ikke? Nja, hvordan man styrer pengene er jo opp til hver enkelt. Men jeg synes jo det er ganske spesielt å bli sur fordi du ikke kan ligge på like dyre hoteller som han. Da kunne han heller betalt mellomlegget. Enig i den
Gjest sauer er ålreite..... Skrevet 1. november 2007 #172 Skrevet 1. november 2007 Gleder meg til snøen kommer. Da skal jeg stupe hodekråke av glede!
Wonders Skrevet 14. desember 2007 #174 Skrevet 14. desember 2007 De galne har mange artige stunder, som de vettuge går glipp av... Sånne stunder gleder jeg meg til.
Gjest Reka Skrevet 14. desember 2007 #175 Skrevet 14. desember 2007 Å slappe av hele søndagen, ikke gjøre noen verdens ting, bare kose med kjærsten
Gjest Eugene Onegin Skrevet 14. desember 2007 #176 Skrevet 14. desember 2007 akkurat nå ingenting egentlig
Gjest kabelsara Skrevet 14. desember 2007 #177 Skrevet 14. desember 2007 Gleder meg til å gå julebukk. :banantroll:
malle Skrevet 15. desember 2007 #179 Skrevet 15. desember 2007 den natta jeg kan sove hele natta igjen. (har en baby som ikke sover hele natta)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå