Gå til innhold

Hva gleder du deg til?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til bursdagsfeiringen min i morgen, til jeg skal på innflytningsfest i helga oog....trommevirvel... JUL=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til jeg skal prøve yoga i kveld, og til i morgen kveld, for da skal jeg besøke ei vennine som bor noen timer unna.

Skrevet

Purple Party på lørdag :digge:

Skrevet
å flytte til texas

Woohooo :) Der har jeg bodd :hoppe:

Hvor i Texas er det?

Skrevet

Til jeg er ferdig på jobb i morgen

Skrevet
Woohooo :) Der har jeg bodd :hoppe:

Hvor i Texas er det?

Houston! Flytter om 4 dager!!!! Blir rart å komme like etter herjingene fra Ike!

Skrevet
Houston! Flytter om 4 dager!!!! Blir rart å komme like etter herjingene fra Ike!

Det var jo der jeg bodde :) Kjempeflott by og mange hyggelige mennesker. Har du vært der før?

Skrevet
Det var jo der jeg bodde :) Kjempeflott by og mange hyggelige mennesker. Har du vært der før?

Jepp! Min far har bodd der noen år, så har vært der 3 ganger... Gleder meg veldig mye! Hva gjorde du der borte?

Skrevet
Jepp! Min far har bodd der noen år, så har vært der 3 ganger... Gleder meg veldig mye! Hva gjorde du der borte?

Jeg gikk på barneskolen da, så var ikke sånn kjempespennende sånn sett, men var tilbake i påsken på besøk :)

Skal du jobbe der?

Skrevet

nei, min mann skal jobbe. Jeg skal studere (fjernstudier, kommer til oslo for å ta eksamen), og når jeg skal bo der så må jeg vel finne meg i å måtte ta sertifikatet.... så det har jeg tenkt å gjøre der (lett og billig sies det)

:)

Skrevet (endret)
nei, min mann skal jobbe. Jeg skal studere (fjernstudier, kommer til oslo for å ta eksamen), og når jeg skal bo der så må jeg vel finne meg i å måtte ta sertifikatet.... så det har jeg tenkt å gjøre der (lett og billig sies det)

:)

Å ta sertifikatet i Houston burde gå greit :)

Lykke til i alle fall med sertifikatet og livet i Houston generelt :)

Endret av The Kitten
Skrevet

Jeg gleder meg til å få støpt!!!!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

tilbringe kvelden her hjemme

Skrevet

Til å se film, spise popcorn med smør, og å spise sjokolade i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...