Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som kan anbefale en god glitter-eyeliner som er lett å legge? Har nemlig en fra Make up store, men den er håpløs, blir bare klumper av den. :riste: Synes det er så fint til festbruk.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå har ikke jeg prøvd dette selv, men H&M har noen eyelinerblyanter. :) Var fristet til å kjøpe en gang.

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg synst de fra Make- up Store er kjempe bra eg...!klumper seg ikke hos meg, mulig din var litt "feil"?... :klø:

Gjest uregistrert
Skrevet

Jeg har også fra make-up store, den fungerer kjempe bra. Vil anbefale deg å klage på din.. Produktene fra make-up store bruker jo å være bra.. Og folkene som jobber der har jo peiling, så de er sikkert åpne for å hjelpe deg :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg synst de fra Make- up Store er kjempe bra eg...!klumper seg ikke hos meg, mulig din var litt "feil"?...  :klø:

Det finnes en annen tråd om denne glittereyelineren fra Make Up store og erfaringene er delt. ;)

Personlig har jeg to stk fra den butikken og som jeg ikke bruker pga jeg synes de er helt håpløs! :forvirret:

Så tror nok ikke at noen har "litt feil"... hva skulle det være egentlig? :klø:

Skrevet

Isadora har glittereyeliner

Skrevet
Nå har ikke jeg prøvd dette selv, men H&M har noen eyelinerblyanter. :) Var fristet til å kjøpe en gang.

Jepp, H&M har. Har ikke prøvd dem selv, men vet at veldig mange bruker de vanlige eyelinerene fra H&M fordi de er gode.
Gjest Gjest
Skrevet

Isadora sin glittereyeliner har mindre, men flere glitterkorn enn MUS, som har større men færre glitterpartikler. MUS sin er dermed "grovere". Så derfor er sannsynligvis Isadora sin lettere å legge jevnt. Har bare prøvd den på hånden by the way. :)

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet

Den fra Isadora liker jeg også. Den sitter kjempe godt på, og er lett å påføre! :klem:

Gjest Lanyah
Skrevet

"Så tror nok ikke at noen har "litt feil"... hva skulle det være egentlig?"

Da tenkte jeg på at varen kunne være litt feil produsert. Kanskje det var kommet for mye luft inn som gjør at den blir tørr og klumpete...! Ikke vet jeg...! Det kan være mye som gjør at et produkt ikke er som den skal være. Jeg ville gått å klaget slik som hun ene sa! :)

Skrevet

Enig med resten av folket her, den fra Make Up Store er SUPER. Jeg har en i sølv og en i blå. Få de i butikken til og vise deg riktig påføringsmetode.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg testet den fra Isadora i dag og den er fantastisk!!! :klappe:

Den har satt på i maaange timer!

Så i morgen skal jeg tilbake og kjøpe den ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Den fra make-up store er kjempegod syns jeg.. Den ser veldig fin ut på iogmed at glitterpartiklene er såpass store.. Jeg har en fra HM også, men der er glitteret så smått, så det ser bare ut som litt glitterøyenskygge.. blir ikke samme effekten..

minuset med den fra MUS er når man har sovnet med sminken på etter en tur på byen har man glitter INNI øynene resten av dagen derpå... fryktelig ubehagelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...