Transe Skrevet 24. desember 2002 #1 Del Skrevet 24. desember 2002 Etter at jeg foreldrene mine døde har jeg vert alene i julen. Jeg er singel og transe, og koser meg med fine kjoler i julen. Søsteren min har innvitert meg ditt, men jeg har avslått det da mannen hennes ikke aksepterer min legning. I år har han snutt om,TAKK Bennestad det er du som har klart, og jeg er innviteret som jente.Jeg ble helt opp i skyene av glede. I all hast kjøpte jeg gaver til barna fra tante Lise +dem fra onkle Lars. Barna har ett naturleg forhold til at onkelen av og til er tante. Her sitter jeg julaften som tante i deres hjem med sort enkelt skjørt og en fin topp. Hjelper til med matlaging og rydding. Skal snart dusje og ta på meg min fine julekjole og feire jul på en ny måte. Gleder meg som ett barn. God Jul til alle i forumet Lise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 24. desember 2002 #2 Del Skrevet 24. desember 2002 Hyggelig å høre :D God Jul til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 24. desember 2002 #3 Del Skrevet 24. desember 2002 God jul! Håper du får en kjempefin jul og at dere alle koser dere masse! Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 25. desember 2002 #4 Del Skrevet 25. desember 2002 Härligt att höra att de accepterar dig både som tante och onkel! Alla förtjänar en god jul... ha det gott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 25. desember 2002 #5 Del Skrevet 25. desember 2002 Det er en herlig følelse å oppleve og bli akseptert og respektert som den man er - på godt og vondt! Håper du får en herlig jul! Klem fra Usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. desember 2002 #6 Del Skrevet 25. desember 2002 Det var hyggelig! God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 25. desember 2002 #7 Del Skrevet 25. desember 2002 Kan tenke meg at det var den beste gaven du kunne ha fått. Gratulerer, og fortsatt GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå