Tusenfryd Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 (endret) Blir så drit forbanna på de som annonserer der. Enten det er folk som tilbyr tjenester og som aldri kommer eller ringer tilbake, folk som skal selge noe som ikke skal selge noe likevel... Burde vært mulighet for å rapportere inn useriøse annonsører. Måtte bare få det ut! Edit: skrivefeil Endret 9. juli 2006 av Tusenfryd
Hilde Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Jeg fant noen SUUUPERkule stoler på finn, som selgeren skulle selge asap pga flytting. Jeg sendte mail, ringte, la igjen mobilsvar og det som verre var, fordi jeg så gjerne ville ha de. Dagen etter fikk jeg svar: Neeei, det gikk litt fort i svingene her, stolene er ikke til salgs allikevel..
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Jeg har gjort avtale med TO vaskehjelper. Den ene skulle komme og kom aldri. Hun har annonse om firmaet sitt på både Zett og Finn. Vi mailet og snakket på telefonen. Ikke hørt fra henne etter at hun skulle komme til meg forrige fredag klokken 0930. Den andre skulle ringe meg tilbake og avtale nærmere. Ikke hørt et skvett.
Tusenfryd Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2006 Og å svare skikkelig på telefonen er et minimum!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå