Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

(ikke akkurat noen nyhet nå lenger), med ekskona. Står i avisen at han har slengt mye dritt til henne i sangene sine. Som relativt ny Eminem-lytter lurte jeg på om noen kunne fortelle meg om noen sanger der han synger om denne kona? Hadde vært litt morsomt å lese hva han skriver.

Ellers ønsker jeg dem alt godt, altså, slik jeg alltid gjør når noen vil gifte seg. Ikke meningen å være negativ, det gidder jeg ikke :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han synger om henne i sangen Kim hvertfall...

Skrevet

Det kunne jeg også likt å vite mer om. Liker noen av sangene hans - men tekstene er jo deprimerende da.......Forstår ærligtalt ikke helt hva/ hvem han synger om...er det virkelige ting han omtaler i tekstene sine?? I såfall må han jo ha hatt en forferdlig barndom hvis det han synger i "cleaning out my closet" er sant ........ :-?

Skrevet

Han skriver for det meste sanger om egne opplevelser, ja.

Jeg synes det er flott at de gifter seg, håper det varer lenger denne gang...

Skrevet

Jeg så et intervju med Eminem her om dagen, og det er ikke bare selvopplevd som han skriver om. Han sa ifra at han håpet at folk kunne forstå at i en del av tekstene så forsøkte han å provosere. Det er klart at omtale selger plater, og han har fått stempelet som "badboy". Likevel er det mange av tekstene folk kan relatere til, og det er helt klart at han ikke har hatt en strålende fortid. Jeg synes musikken hans er helt ok, og kjempebra for datteren at mamma og pappa har funnet tilbake til hverandre, bare det varer..... :wink:

Skrevet

Jah, får håpe det er bedre lykke denne gang : )

For øvrig en god artist, synes jeg.

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...