My Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 http://quiz.start.no/?p=play&quizID=1650 Jeg ble Linda Johansen. "Du bryr det veldig mye om hvordan du og hunden ser ut! Du er ganske jålete men eller hyggelig!"
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Jeg ble familiefaren Ali.... :klø: ← Samme her
Usikker Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Jeg ble Ali jeg også...........men gurimalla så mange skriveleifer det var i den testen Det irriterte meg da
Bobeline Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Det hadde jeg aldri trodd, men endte opp som "Jåla Linda Johansen! Du bryr deg veldig mye om hvordan du og hunden ser ut! Du er ganske jålete men ellers hyggelig!"
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #6 Skrevet 9. juli 2006 Resultat: Homsen Yngve!=) Du er fjollete og bryr det veldig mye om åssen du tar deg ut samtidig som du er overbeskyttende. Du kan ikke leve uten penger og de beste merkene!
Gjest Narnia Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 Homsen Yngve! Det hadde jeg IKKE trodd, regna med jeg skulle bli Ruth... Jaja
Gjest Piper Skrevet 9. juli 2006 #8 Skrevet 9. juli 2006 Familiefaren Ali. =) Du er ekstremt glad i familien! Den kan du ikke leve uten! Du passer så mye på dem at de ikke får gjøre noe som helst! Forferdelige greier, å tenke på familien i stedet for øl og party party
Gjest StoreSky Skrevet 9. juli 2006 #9 Skrevet 9. juli 2006 Finsken Piirka!! Du elsker øl og håret ditt (som er langt og slitt) og seff ACDC! Du banner mer en du sier kloke ting! Har ikke langt hår, men liker øl og hard musikk så..
Gjest d'Arc Skrevet 9. juli 2006 #10 Skrevet 9. juli 2006 Homsen Yngve!=) Du er fjollete og bryr det veldig mye om åssen du tar deg ut samtidig som du er overbeskyttende. Du kan ikke leve uten penger og de beste merkene! Å, guri
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2006 #11 Skrevet 9. juli 2006 Jeg var sikker på at jeg skulle bli Narvestad jeg da...men så ble jeg Ali gitt!
Gjest mela Skrevet 9. juli 2006 #14 Skrevet 9. juli 2006 Homsen Yngve!=) Du er fjollete og bryr det veldig mye om åssen du tar deg ut samtidig som du er overbeskyttende. Du kan ikke leve uten penger og de beste merkene!
Gjest Miloine Skrevet 11. juli 2006 #16 Skrevet 11. juli 2006 Familiefaren Ali. =) Du er ekstremt glad i familien! Den kan du ikke leve uten! Du passer så mye på dem at de ikke får gjøre noe som helst! 51.06% har falt innenfor denne kategorien.
Lassie Skrevet 12. juli 2006 #17 Skrevet 12. juli 2006 Familiefaren Ali. =) Du er ekstremt glad i familien! Den kan du ikke leve uten! Du passer så mye på dem at de ikke får gjøre noe som helst!
Belle Skrevet 12. juli 2006 #18 Skrevet 12. juli 2006 Familiefaren Ali. Du er ekstremt glad i familien! Den kan du ikke leve uten! Du passer så mye på dem at de ikke får gjøre noe som helst! Tja,hva skal jeg si Føler ikke at dette passet meg helt,det finnes da grenser. Lever mitt liv selv om jeg har familie og ta meg av
Gjest Lanyah Skrevet 12. juli 2006 #19 Skrevet 12. juli 2006 Jeg ble Yngve..., det hadde jeg aldri trodd...!
Gjest Fruktfat Skrevet 12. juli 2006 #20 Skrevet 12. juli 2006 [Jeg ble Linda Johansen. "Du bryr det veldig mye om hvordan du og hunden ser ut! Du er ganske jålete men eller hyggelig!" ← samme her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå