kallirhoe Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Hei!!! Har dere en favoritt RØD leppestift? Min er Revlon Super Lustrous Lipstick i fargen Revlon Red
Wonders Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 niks blir så gul i huden, og jeg bruker aldri røde klør egentlig...
Gjest Cosmic Girl Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Jeg har så veldig lyst til å bruke rød leppestift, men det går bare rett og slett ikke. Har ikke de rette fargene ellers til å kle rødt
Gjest Lanyah Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Jeg føler jeg får gule tenner og jeg føler den sklir ut over alt, om jeg bruker rød leppestift...! Men når jeg ser andre bruker rød leppestift, ser det SÅ pent ut...!
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #6 Skrevet 10. juli 2006 Jeg har så veldig lyst til å bruke rød leppestift, men det går bare rett og slett ikke. Har ikke de rette fargene ellers til å kle rødt ← Hvilke farger har du da?
tuji Skrevet 10. juli 2006 #7 Skrevet 10. juli 2006 Alle kler rød lebestift, man må bare finne den rette rødfargen!
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #8 Skrevet 10. juli 2006 En fantastisk knallrød fra Dior.. Husker ikke hva fargen heter. De fleste kler i utgangspunktet rød leppestift, det handler vel mer om hva man kan ha det til.. Slik at det ikke blir for ekstremt. Jeg foretrekker en klassisk stil når jeg skal bruke det. A là Marilyn Monroe
kallirhoe Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 13. juli 2006 Samme her, går for en klassisk marilyn stil på sminken, men kombinert med all slags klær egentlig for litt ekstra glamour på de laange dagene på jobben
IdaC Skrevet 13. juli 2006 #10 Skrevet 13. juli 2006 Min favoritt er en fra Lancome. Men jeg er forsiktig med når jeg bruker den og hvor mye jeg tar på. Derfor er den nesten evigvarende
Blomsterjord Skrevet 13. juli 2006 #11 Skrevet 13. juli 2006 Jeg er veldig glad i "Tabasco" fra Clarins. Perfekt rødfarge- ikke for blå, ikke for rosa og ikke for orange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå