Gjest Gutten Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Det er nok mer eller mindre umulig, men jeg ønsker det så sterkt! Depresjonen og tyngden har i lang, lang tid hengt over meg - og den kommer noen ganger fortsatt innom. Hell i kjærligheten har jeg aldri hatt. Aldri kunnet bruke benevnelsen "sammen med" om et annet menneske og straks er jeg 23 år. Denne vakre jenten har jeg nå truffet igjen. Bare sånn overfladisk på fest - og så er det det å vekke til live gamle følelser igjen. Husket mange ting om meg gjør hun og detaljer vil jeg si, men det virker ikke som om hun er oppriktig interessert. Hvordan kan jeg på best mulig måte finne det ut og hvordan klare å vekke gamle følelser tilbake i livet? Hva bør jeg gjøre og hvordan bør jeg te meg? Jeg setter så utrolig stor pris på innspill i dette problemet - jeg har et villfarende hode som ikke gir meg godt tilbake når smerten er sterk og vond å bære...
Gjest Gutten Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Gamle flammer; går det ikke an å tenne liv i dem igjen? Eller er det mulig?
Gjest KA Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Visst er det mulig, men spørsmålet er om det er så lurt bestandig. Jeg antar at det var hun som gjorde det slutt sist? Da må du i såfall vurdere om årsakene til at hun slo opp dengang da fortsatt er der i dag. Og om du har forandret deg, vil hun tro deg? Og enda viktigere: om du har forandret deg, vil hun bry seg? Hvor lenge siden er det siden dere var sammen, forresten? Og har hun funnet seg en ny? Jeg tipper jeg vet nøyaktig hva du føler, for jeg var der selv for en tid tilbake. Det tok lang tid før hjertet kunne gi slipp på henne, og jeg var i dyp depresjon til da. Det som var en ekstra, dyp smerte var at hun ikke følte noen smerte av å gi slipp på meg. Visstnok var det hun som slo opp med meg, men hun fikk det til så lett... Hun var min første virkelig store kjærlighet. Jeg har ikke greid å knytte meg like mye følelsesmessig siden.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 For meg føles det som om jeg har mistet min tvillingsjel.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #5 Skrevet 10. juli 2006 Tenk om dere finner hverandre igjen da, da vil forholdet være 100 ganger sterkere enn noen gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå