Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Jeg er dårlig på å pule tråder, det må jeg bare innrømme. Men akkurat nå måtte jeg sy i en knapp på eldstemanns skjorte, fordi han synes det var stas å klippe den løs. Og jeg klarte det, knappen er sydd på plass og tråden er klippet. Flere som har lignende opplevelser med tråder, eller driver dere mest med trådpuling?
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Endelig en tråd jeg også kan svare på! Ja, i dag har jeg også nettopp klippet tråden. Jeg har sydd i et hull på min sønns elskede fotballskjorte (Brasil, om noen skulle være interessert)
Gjest Hufsa Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Og jeg har klippet over tråden på et smykke jeg har laget..
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Jeg klippet en tråd rundt hodet på en fugl som hadde viklet seg inn..
Gjest gjest1 Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Hender jeg også klipper tråder, selv om jeg ikke har gjort det akkurat i dag...
Usikker Skrevet 9. juli 2006 #6 Skrevet 9. juli 2006 Jeg klippet en gang over telefontråden Ja - jeg trodde det var en tråd som ikke var i bruk da
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 Jeg klippet en tråd rundt hodet på en fugl som hadde viklet seg inn.. ← Og likevel er det folk her inne som klager på gjestene! Skjerpings (note to self)!
Knurr Skrevet 9. juli 2006 #8 Skrevet 9. juli 2006 Jeg tror det hele dreier seg om et språkfenomen. Å pule tråden er bare en fornorsking av "to fuck the thread". Er klippinga samme greia? "Cutting the cord" burde vel strengt tatt oversettes med å brenne broer. Helvetes språknazier.
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2006 #9 Skrevet 9. juli 2006 Å pule tråden er bare en fornorsking av "to fuck the thread". ← Vel, småperverst er det uansett. I hvert fall hvis man ikke snakker i kode om anorektikere, noe som i seg selv ikke er pent.
Knurr Skrevet 9. juli 2006 #10 Skrevet 9. juli 2006 Vel, småperverst er det uansett. I hvert fall hvis man ikke snakker i kode om anorektikere, noe som i seg selv ikke er pent. ← Tror du har misforstått. Anorektikerkoden er rep, mens sytråd kun kan benyttes til koding for sultrammede (da med knute på midten).
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2006 #13 Skrevet 9. juli 2006 Her kom jeg bare på et svar som var så usmakelig at jeg faktisk modererer meg selv lenge før noen andre kommer på det.
tuji Skrevet 10. juli 2006 #15 Skrevet 10. juli 2006 Jeg klipper tråder stadig vekk. I går klapp jeg sikkert 20 tråder, og i dag skal jeg klippe flere. Det er sjelden jeg har kluppet så mange tråder som denne sommeren.
Gjest StoreSky Skrevet 10. juli 2006 #16 Skrevet 10. juli 2006 Jeg har herved klippet et emosjonelt bånd! På sikt sikkert det beste men ja. Forøvrig, tuji, hva klipper du???
Gjest Miloine Skrevet 11. juli 2006 #18 Skrevet 11. juli 2006 Klipper tråder ofte jeg! Operasjonstråder på dyr.
Svart Katt Skrevet 11. juli 2006 #19 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har klippet ut et morsomt sitat fra en avis i dag.
Gjest lumina Skrevet 13. juli 2006 #20 Skrevet 13. juli 2006 å klippe - klipper - klapp - har kluppet???? tuji, det henger ikke på greip.. eller gjør det det??? nå begynte jeg å tvile på meg selv her.. å klippe, klipper, klipte??, har klippet? HJELP MEG!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå