Bønna Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Nå liker jo hun homoer, da!← Det jeg lurer på, er hvorvidt det blant kvinnfolk er like vanlig å like homoer som det er vanlig å like bad boys? Hva er din vurdering på det området?
Gjest Fruktkake Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Jeg liker ikke bad-boys, men jeg liker homoer. Homoer er søte og som oftest snille.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Jeg faller for bad boys og liker homoer godt. De forstår oss jenter så mye bedre enn de hetro..
Wonders Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 Like mye tror jeg, jøss det har jeg ikke tenkt på...men det kan nok stemme det. Disse katogoriene dekker noen behov, fæg-hæg er jo lissom ikke bra da(hetro jenter som henger med homoer), ett engelsk utrykk jeg har tatt opp fra noen en gang i tiden...
Gjest Hedda Gabler Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Alt til sitt bruk. Homoer for vennskap, bad boys for en omgang i høyet. Alle dere andre må klippe plenen og skifte dekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå