Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Igår forslo jeg til dama mi å ta med et teppe uti i skogen, så kan vi ligge der og kose. Så sa jeg. "jeg vil ha deg ikveld" og det var tydeligvis avtennende å høre? Og hun føler seg ikke noe vel om dagen, føler seg tykk osv. fortalte hun. Hun har slike perioder, har hatt dette før.

Spørsmål1: Men hun kan gå i bikini og bade sammen med meg? Gjorde det tidligere på kvelden. Den skjønte jeg ikke helt? Jeg fikk heller ikke noe vettugt svar når jeg spurte om det. Hun sa også at å planlegge sex er ikek noe spennende, den skjønner jeg.

Spørsmål2: Det virker som om hun tenner på meg, hun sier jeg er deilig osv. Vi kysser og kliner, og hun tar på og beføler meg på kroppen.Men jeg vet ikke helt. Hun kan vel umulig tenne så veldig mye på meg, og bli kåt på meg når hun ikke vil ha sex for tida? hun sa at når vi er i gang så er hun kåt, men ikke før. Jeg blir kåt bare av å se på hun. Jeg føler også at det er alltid jeg som må ta iniativ til sex. Hun har tidligere vært sammen med store kroppsbyggere og muskler er viktig for hun tror jeg, jeg er bare middels trent....

Spørsmål3: Men når vi prata i går så føler jeg ikke fikk sagt det jeg ville, eller spurt om. Går det bra å ta opp temaet igjen dagen etter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta det opp igjen, men vær veldig forsiktig så hun ikke oppfatter det som masing. Jeg synes masing om sex er totalt avtennende og spørsmålet "Blir det noe i kveld?" blir jeg helt :sur: av. Prøv å få henne til å snakke om hvordan hun har det og vær en god og forståelsesfull lytter. Ikke snakk om dine egne behov, men fokuser på henne og at du gjerne vil hjelpe henne hvis hun ikke føler seg ok for tida. Det kommer du garantert lengre med en med å konfrontere henne med manglende sex. Gi henne små kjærtegn, litt kyssing i nakken og stryking på rumpa sånn i forbifarten, uten å invitere til sex. Verd å prøve, funker på meg, ihvertfall!

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med kos?

Når det gjelder jenters sexualitet: Dere gutter blir som regel fysisk og psykisk kåt på en gang. Vi jenter kan være fysisk kåt uten å være psykisk kåt. Det er ingen kunst å tenne hos fysisk ... det er verre med knollen. Er vi dårlig, ute av humør til det, etc. så lar vi oss ikke tenne.

Det beste du kan gjøre for henne er å fortelle henne at du synes hun er sexy og at du komplementerer kroppen hennes.

At hun kan gå i bikini selv om hun synes hun er tykk er et kompliment til deg - hun føler seg vel nok sammen med deg til at hun kan gå i bikini sammen med deg.

"Blir det noe i kveld" er et spørsmål som skriker "nei" som svar. Fordi man da "forplikter seg til sex" blir man stresset og finner det bedre å si nei så skuffer man ikke noen senere.

Men jeg skjønner også at man blir skuffet hvis man alltid må ta initiativet og det er en risky business fordi man for ofte får nei.

Når det gjelder muskelmennene hun har hatt før: Nå har hun valgt deg ikke sant? Historie er historie ... :)

Skrevet
Du kan ta det opp igjen, men vær veldig forsiktig så hun ikke oppfatter det som masing. Jeg synes masing om sex er totalt avtennende og spørsmålet "Blir det noe i kveld?" blir jeg helt  :sur: av. Prøv å få henne til å snakke om hvordan hun har det og vær en god og forståelsesfull lytter. Ikke snakk om dine egne behov, men fokuser på henne og at du gjerne vil hjelpe henne hvis hun ikke føler seg ok for tida. Det kommer du garantert lengre med en med å konfrontere henne med manglende sex. Gi henne små kjærtegn, litt kyssing i nakken og stryking på rumpa sånn i forbifarten, uten å invitere til sex. Verd å prøve, funker på meg, ihvertfall!

:klappe:

Helt enig!!! Bare vær der for henne! Pass på at hun har det bra! Vis at du liker hele henne med kjærtegn uten å invitere til sex (det synes jeg er sexy)!

Kjæresten min spør meg hver dag om jeg har det bra. Det synes jeg er betryggende og pirrende. Får meg til å tenne på han for at han er den omsorgspersonene han er :)

Mye rart man kan tenne på :sjarmor:

Bare pass på at du IKKE maser om sex når du merker at hun ikke har det bra. Det er skikkelig turn off..... Da funker det nok bedre at hun tar initiativ når hun vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...