Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:bryllup: Kjøper dere nye ringer? Eller bruker dere forlovelse ringene? :danse: Olala..Har sett på de fine ringene på gifteringen.no.. :hakeslepp: gult gull og litt hvitt gull med hjerter med diamanter i ..mange 54diamanter-har en med 14diamanter også ..den er finest syntes jeg.. :tommelsmil: min kjære var så enig at de var kjempe fine...Såååååå man kan da håpe at det er ringene vi kjøper. :wow: Men har sett på noen andre også i hammret gull med hvitt gull i...

Syntes det er fint med en litt spesiell giftering jeg da..Trenger ikke koste all verden heller ..Disse her var jo dyre men det finnes mange kjempe fine ringer som man kan lage/tegne selv..

Hva gjør dere??

:klem: Bire

Videoannonse
Annonse
Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg fikk en diamantring av min kjære da han fridde, men han har ikke hatt en egen forlovelsesring.

Vi har derfor valgt å kjøpe egne, nye gifteringer som vi setter på hverandre på bryllupsdagen.

Gjest gjesta
Skrevet

Vi har forlovelsesringer fra før vi, men vi liker ikke de så veldig godt, kunne ikke kjøpe de vi likte best pga økonomien på den tiden(4 år siden). så nå som vi har bedre økonomi har vi lyst å kjøpe de vi liker(kjøper sikkert i usa), og for å markere starten på noe nytt:) ;)

Skrevet

Vi har kjøpt nye ringer i hvitt gull demme gangen. Diamanter på min.

Bestilte på vigselsbutikken.se og de passa perfekt!

Skrevet

Vi bestemte allerede da vi forlovet oss at vi skulle bruke forlovelsesringene som gifteringer. Disse ringene har vi.

Skrevet

Planen er å bruke forlovelsesringene.

Han fridde med disse ringene, en til meg og en til ham, og for meg er det ikke naturlig å bytte en ut fordi om vi gifter oss. Vi beholder forlovelsesringene. Vi snakka på å gravere en dato til, men i min er de tikke plass til det (jeg har små fingre) så jeg tror vi bare beholdre dem som de er.

Det r forlvelsesringene våre. Det e tilforlovelsen jeg får en ring. Ekteskapet er ikke for meg en ring, det er det forlovelsen som er. Bryllupet er "alt det andre", men ringen har jeg allerede fått.

Skrevet
Jeg fikk en diamantring av min kjære da han fridde, men han har ikke hatt en egen forlovelsesring.

Vi har derfor valgt å kjøpe egne, nye gifteringer som vi setter på hverandre på bryllupsdagen.

Samme her!

Skrevet

Vi kjøpte nye da vi giftet oss. Forlovelsesringene var med mønster og mannen min sin var helt slitt. Min måtte jeg klippe pga hevelse i graviditeten..

Skrevet

Vi la ned mye tid i å kjøpe forlovelsesringer, og har hele tiden hatt planer om å bruke disse også som gifteringer.

Har ikke sett så fine ringer noen gang siden heller jeg, så jeg kunne ikke tenke meg å bytte.

Skrevet (endret)

Jeg designet gifteringene våre og fikk en gullsmed til å smelte om forlovelsesringene våre (de var helt enkle og "vanlige"), samt noen gamle gullsmykker jeg hadde, og lage de nye gifteringene av dette gullet. Vi måtte legge til litt gull utenom, men betalte kun 5000,- for begge ringene - og de er 7 mm tykke!

Her er bilder av ringene. Hjertet mitt passer i hakket hans :) :

Endret av Netten
Skrevet

Vi bruker forlovelsesringene til gifteringer. Eneste forandring er at vi pusser de opp og får ny dato inni, pluss at jeg skal få satt inn en diamant i min (som da blir morgengaven til meg).

Skrevet

Vi brukte de samme ringene,men vi satte den nye datoen inni også! Så nå står det din xxx 26.xx xx :hjerte: 06.07.02

Skrevet

Vi har også brukt forlovelses ringene våre :)

Vi har satt 3 små diamanter i min ( ser ut som ringen blir delt i to med diamantene :sjarmor: )han ville ha bare noen enkle tverr striper i midten :)

Begge har vi skriften utenpå med teksten " best etter xxxx" kunne jo ikke ha gått ut på før vi giftet oss ;)

Skrevet

vi har kjøpt våres i kypros faktisk,,veldig fine og litt annerledes!!

Skrevet

:) Netten. Skal jeg bruke opp forlovelse ringen ville jeg antagelig gjøre som deg tegne og legge til gull..Fine ringer..Pluss de blir litt spesielle for deg så lenge man har laget dem selv/tegnet..Men tror jeg antagelig får den kjempe fine ringen he he..

Skrevet

Jeg fikk en fantastisk diamant ring når han fridde. Nå tegner vi gifteringer sammen. Vi vil ha spesielle ringer, samtidig som man skal se at det er gifteringer!

Jeg jobber i gullsmed, så ideene er mange :) Vanskelig å bestemme seg, men det viktigste er at man har ringer som man liker og kommer til å være stolte av i alle år!

Netten; ringene deres var kjempeflotte!

Skrevet
:) Netten.  Skal jeg bruke opp forlovelse ringen ville jeg antagelig gjøre som deg tegne og legge til gull..Fine ringer..Pluss de blir litt spesielle for deg så lenge man har laget dem selv/tegnet..Men tror jeg antagelig får den kjempe fine ringen he he..

Jeg fikk en fantastisk diamant ring når han fridde. Nå tegner vi gifteringer sammen. Vi vil ha spesielle ringer, samtidig som man skal se at det er gifteringer!

Jeg jobber i gullsmed, så ideene er mange  :)  Vanskelig å bestemme seg, men det viktigste er at man har ringer som man liker og kommer til å være stolte av i alle år!

Netten; ringene deres var kjempeflotte!

Takk for komplimenter :) Ja, det er noe spesielt når man har helt egne ringer som ingen har make til! I utgangspunktet skulle jeg ha diamant, men med det designet så passet det liksom ikke helt.

Skrevet

Jeg fikk en diamantring når han fridde, og han skal ikke ha en ring før vi gifter oss- og da får vi nye ringer begge to :)

Skrevet
Vi bruker forlovelsesringene til gifteringer. Eneste forandring er at vi pusser de opp og får ny dato inni, pluss at jeg skal få satt inn en diamant i min (som da blir morgengaven til meg).

Samme her! Vet ikke om det blir morgengaven, men har ihvertfall lyst på en diamant... :sjenert: Vi har ikke gravert dem fra før, så vi kommer til å gjøre det til bryllupet. Vi brukte også mye tid for å finne ringer som vi begge to likte, og de er derfor de som er riktige og spesielle for oss!

Skrevet

Vi skal bruke forlovelses ringene,men skal pusse dem opp og tilføye bryllups datoen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...