Gjest indiangranny Skrevet 24. desember 2002 #1 Skrevet 24. desember 2002 Hei :D Tror du ikke frøkna er blitt meget stor og det er slik at faren til den kommende baby er tvilling.Hun er mye større enn hans søster som er 18 uker på vei så ultralyden vil vise om det er tvillinger eller ei.Jeg sa til henne slapp av dette går bra. Blir det tvillinger får hun nok å gjøre og nå har de forlovet seg,hun har livet på skinner nå. Her sitter en glad mor og kommende bestemor. :blunke: hilsen
Ann Forup Skrevet 25. desember 2002 #2 Skrevet 25. desember 2002 ja på ultralyden kan det jo ses, med mit første svangerskab var jeg i ultralyd op til flere gange da de troede der var to stykker for jeg var så enorm stor men nej nej der var bare en ung dame derinde :D selvom om faren er tvilling så kan jeg fortælle dig at normalt hopper det over første led, alså tvillinger i andete led altså dit barnebarn vil ha meget stor mulighed for at få tvillinger ( lærte dette i genlære i skolen :D ) så god jul og tillykke
Klips Skrevet 27. desember 2002 #3 Skrevet 27. desember 2002 Kanskje en... kanskje to... Folk har spøkt med at det er tvillinger i min kjempemage hele tiden, og vi har tvillinger og trillinger i familien og jeg er i "riktig" ledd (kusinen min fikk tvillinger), men neida, bare én, som liker god plass. Er hun derimot dobbelt så kvalm osv. er det et godt tvillingtegn. Lykke til med barnebarnet/a!
viwi Skrevet 30. desember 2002 #4 Skrevet 30. desember 2002 Gratulerer som kommende bestemor!!! Tvillinger- ja nå er det jo sånn at ingen svangerskap er like og noen bærer barnet veldig høyt, andre lavt. Bærer man det veldig høyt ser man stor ut og dermed kommer spm om tvillinger. Uansett så vil hun finne det ut på UL. Det vil jo bli hektisk med 2 stk men det går sikkert så bra så!! DOBBEL LYKKE!!!??? Forresten til et annet innlegg som sto- om at dobbel kvalme kan bety flere barn el noe sånnt.... Ja da skulle vel jeg hatt trillinger jeg da. Dette er nok bare litt av den gamle overtroen som henger igjen :D viwi 11+1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå