Gjest pæra Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 Jeg hørte en sang her om dagen som var så fin.Det hørtes litt ut som en remix av "I ll be missing you",den som Puff Daddy og Faith Evans hadde..Samtidig som det var en annen låt.Var en dame som sang ,og litt sånn rappe aktig no alla Tu Pac..Noen som kan hjelp meg,he he hvis dere skjønte noe av det..
Gjest pæra Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Noen som vet hvem som har denne og hva den heter?Vil gjerne få latet den ned..Er en annen tekst en "I ll be missing you"..
Cherie Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Hvilken sang. ← Vet ikke hvorfor jeg kom til å tenke på det, men den heter ikke One og er av Mary J. Blidge ( skrev HELT sikkeret etternavnet hennes feil)? Cover av U2 i så fall.
Gjest Fruktkake Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Jeg vet hvilken sang du mener. Hørte den i går, og det må være noe av det verste jeg har hørt på lange tider. Jeg blir så irritert på ungpiker som må melke andres kyr for å få suksess.
Gjest pæra Skrevet 9. juli 2006 #6 Skrevet 9. juli 2006 Nei,det er ikke One med u2 og Mary J..Det er både dame og "rappere" som synger...Må finne ut dette altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå