Gjest Cosmic Girl Skrevet 9. juli 2006 #1 Skrevet 9. juli 2006 (endret) Leste akkurat i avisen nå at nok en person har dødd i utdrikningslag i helgen. Mener dette er den 2ndre eller 3dje personen jeg leser om denne sommeren som dør av slikt. I tillegg kommer han stakkaren som ble kastet på havet og som de ikke fikk hentet opp igjen pga været. Hva kommer det av at forlovere arrangerer utdrikningslag som er så farlige eller uansvarlige at folk faktisk skader seg eller til og med omkommer? Er det rett og slett uhell, kombinasjon av potensielt farlige aktiviteter og alkohol, skyldes det naivitet ("det skjer ikke oss") eller skyldes det at man på død og liv skal arrangere det mest minneverdige utdrikningslaget med aktiviteter som brud/brudgom aldri ville funnet på å gjøre/tørre selv? Dere som har vært med på å arrangere utdrikningslag selv; Hva tror dere det kommer av at man velger å arrangere utdrikningslag hvor ting kan gå så galt, når det finnes så mange aktiviteter som er "sikre" men kanskje like morsomme å velge mellom? Endret 9. juli 2006 av Cosmic Girl
Gjest Chrizzy Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Uff det er jo forferdelig!!! De burde slå det opp på førstesiden i aviser og på nyheter, slik at folk legger merke til det og kanskje tenker seg mer om...
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Gjør man risikofylte ting, skjer slikt i ny og ne. Vi er alle voksne mennesker som bør si nei om det er noe man ikke tør/vil. Å klandre forlover blir for dumt. Juvklatring er eksempelvis ganske vanlig blandt en del folk som liker litt action, og selv er jeg kjempeglad for at min forlover arrangerte strikkhopping i mit u.lag. Tør man ikke sier man nei.
abelille Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Jeg synes det er fint dersom man får gjort noe nytt i et utdrikningslag. Men det er en fordel dersom man gjør det i ordnede former og før man har drukket alt for mye. Man har resten av kvelden til å feste på.
T.S Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Har aldri forstått poenget med utdrikningslag jeg.
punktom Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 Nok et dødsfall innen ekstremsport, er vel en riktigere overskrift. Hvorfor er det verre når det skjer i et utdrikningslag enn ellers?
Gjest Bellatrix Skrevet 12. juli 2006 #7 Skrevet 12. juli 2006 Nok et dødsfall innen ekstremsport, er vel en riktigere overskrift. Hvorfor er det verre når det skjer i et utdrikningslag enn ellers? ← Fordi det er noen andre enn den som dør som har bestemt at ekstremsporten skal skje.
punktom Skrevet 12. juli 2006 #8 Skrevet 12. juli 2006 Fordi det er noen andre enn den som dør som har bestemt at ekstremsporten skal skje. ← Til helgen skal jeg drive med ekstremsport og det er en kamerat som har foreslått det. Hvis jeg da dør er det dermed en større sak/tragedie enn hvis det var jeg som først foreslo en slik aktivitet? Her om dagen døde en passasjer som satt i en bil. Det var føreren som hadde bestemt at de skulle kjøre bil, ergo er det en større sak?
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #9 Skrevet 12. juli 2006 Fordi det er noen andre enn den som dør som har bestemt at ekstremsporten skal skje. ← Tull. Ingen trenger å gjøre noe de ikke vil, det vet alle voksne mennesker.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #10 Skrevet 12. juli 2006 Hvis noen hadde ordna i stand noe sånt til meg,så hadde jeg sagt nei. Ingen får meg til å ta sjansen på noe sånt.
talin Skrevet 12. juli 2006 #11 Skrevet 12. juli 2006 Fordi det er noen andre enn den som dør som har bestemt at ekstremsporten skal skje. ← Så denne andre, tvang han den avdøde til å være med?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå