Miracl3 Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Trenger en ny korsett. Noen som har sett noen hos LaLina?
Gjest Cosmic Girl Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 LaLina har korsetter; har selv kjøpt ett der. Men jeg fant ingen i butikken, så jeg måtte spørre Line, og hun hadde flere på bakrommet.
Miracl3 Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2006 LaLina har korsetter; har selv kjøpt ett der. Men jeg fant ingen i butikken, så jeg måtte spørre Line, og hun hadde flere på bakrommet. ← Så bra. Husker du sånn ca pris?
Gjest Cosmic Girl Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Jeg husker pris på det korsettet jeg kjøpte, men det var nok blant de dyreste. Hadde litt hast pga brudekjoleprøving, og måtte bare ta det jeg fant. Lurer på om jeg betalte 2.500,-. Jeg var i tillegg avhengig av at det måtte være stroppløst, og da ble kjapt alternativene mine minsket til ett, også pga "ugunstig" BH-størrelse . Du kan også prøve på Marinka i Bogstadveien (andre siden av veien for The Broker). Der hadde de også mye fint. Men jeg foretrekker LaLina, fordi jeg der føler jeg får bra og personlig service, og vet at det jeg kjøper vil jeg bruke. På Marinka har jeg det inntrykket at de ikke er så interessert i at alt passer og sitter godt, så lenge du kjøper. Fant forøvrig korsettet senere på Figleaves, og det hadde nok blitt billigere å kjøpe det der.. Men jeg ante ikke om hvilken størrelse jeg trengte. Kjøpte forresten dette korsettet i fargen Pearl: http://www.figleaves.com/uk/product.asp?pr...t_id=RAP-RP1202
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå