Gjest StoreSky Skrevet 8. juli 2006 #1 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg driver og trener jevnlig..(jaja) og spiser sundt og prøver på sikt på gå ned noen kg og stramme meg opp en smule. MEN! Nå har jeg hatt en uke med mye øl, uregelmessige måltidet - og det sees! Føler at det er et tonn med vann i kroppen, fettet meget synlig og alt henger og slenger..... Neste uke skal jeg til London og treffe en man..hihi! Og vil gjerne forbedre meg litt. Noen råd?? Altså hva jeg kan gjøre i disse dagene for å føle meg litt bedre og sunnere. Trene og spise jevnlig og sundt. Masse masse vann og sove godt. Dette tenker jeg at er min plan. Men finnes det noen andre "instant" tips??? MVH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldali Skrevet 8. juli 2006 #2 Del Skrevet 8. juli 2006 I tilegg til å trene og spise sunt syns jeg du bør gi deg selv en liten ”oppussing”. Unner deg selv noe ekstra! Gå til frisøren, farg håret, ta et deilig fotbad, ansiktsmaske og så videre. Gjør noen ting som vil få kroppen din til å se ekstra bra ut og som samtidig gjør at du vil føle at du ståler. Det er viktig å slappe av og nyte det å se bra ut også. Hvis du sliter deg gjennom en uke med trening og sunn mat uten å tenke på ditt eget velvære ved å være god mot deg selv, vil du kanskje være så sliten når du skal til London at du ikke orker å stråle så mye som du ønsker. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 8. juli 2006 #3 Del Skrevet 8. juli 2006 Takk! Det var lurt, skal kjøpe hårfarge til uka! Stelle negler og hud og sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 10. juli 2006 #4 Del Skrevet 10. juli 2006 lurt å holde seg unna salt mat den neste uka, for saltet holdet på vannet i kroppen din... er det noen spesielle matvarer som du vet gjør at du føler deg oppblåst, så bør du selvfølgelig holde deg unna det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå