fuerza Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 (endret) Hvilken sang blir brukt i den reklamen der? Endret 8. juli 2006 av fuerza
Ciara Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Det lurer jeg også på. Forøvrig synes jeg den reklamen er hysterisk morsom
Murron Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Aner ikke men reklamen er ihvertfall veldig morsom. Måtte bare si det!
fuerza Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2006 Martine & Mirejam - Go to The Beat? ← åh, håper du har rett! skal laste den ned. takk :-D
fuerza Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. juli 2006 den var ikke lett å finne..men en smakebit her for dem som vil høre litt: http://audiolunchbox.com/find.php?t=x&fi=go+to+the+beat
Ladyen Skrevet 9. juli 2006 #13 Skrevet 9. juli 2006 Det er en skikkelig håpløs gjeng, det der... Fint at "Matti" klarer å si nei da. Han har hatt litt problemer med akkurat det i livet sitt, mener jeg å huske. *etterligner festlydene fra reklamen* "oooooi-oooooi" !
Cherie Skrevet 9. juli 2006 #14 Skrevet 9. juli 2006 Det lurer jeg også på. Forøvrig synes jeg den reklamen er hysterisk morsom ← Jeg ler så godt hver gang hu jenta spør " Matti, do you want to party". Det er en skikkelig håpløs gjeng, det der... Fint at "Matti" klarer å si nei da. Han har hatt litt problemer med akkurat det i livet sitt, mener jeg å huske. *etterligner festlydene fra reklamen* "oooooi-oooooi" ! ← Det er vel nettopp hans tidligere mangel på kontroll som lissom skal være poenget i reklamen. Sånn inn mot produktet er reklamen på trynet, men jeg ler godt av den. Mens vi er inne på skøyela reklamer så synes jeg VW har en del bra om dagen.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #15 Skrevet 9. juli 2006 Djuice har så vidt jeg vet en reklameplakat av Aylar i nonnedrakt, som også skal symbolisere dette at alle kan få kontroll.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #16 Skrevet 9. juli 2006 jeg skjønte ikke helt den reklamen jeg... ← Du ser jo han eldre gubben som viser hvor Matti bor, og da de ringer på, rister jo Matti bare på hodet, han har jo fått kontroll nå...
Grooo Skrevet 9. juli 2006 #18 Skrevet 9. juli 2006 Takk for oppklaring, har også lurt på poenget i denne...
Krista83 Skrevet 9. juli 2006 #19 Skrevet 9. juli 2006 Djuice har så vidt jeg vet en reklameplakat av Aylar i nonnedrakt, som også skal symbolisere dette at alle kan få kontroll. ← Stemmer dette.. Fikk litt sjokk da vi fikk den i posten på jobb...
Gjest fluesmekker Skrevet 9. juli 2006 #20 Skrevet 9. juli 2006 *forvirra* er denne Matti'en en kjent person?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå