Gå til innhold

Boston terrier!

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s
Skrevet

Tja, overskriften sier vel det meste - er det noen her som har en slik, eller som kjenner til disse hundene, og som kan si litt om de, dele erfaringer osv?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg ønsket meg i sin tid en Boston terrier, helt til kattemennesket i meg viste at det nektet å la seg undertrykke. Men her finner du i alle fall andres erfaringer. :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei :)

Jeg har akkurat fått meg en lenge etterlengtet Boston Terrier. Hentet den hjem i går :)

Synes det er en fantastisk skjønn hund/rase. Mye hund i passe lite format.

Gjest Embla s
Skrevet
Hei  :)

Jeg har akkurat fått meg en lenge etterlengtet Boston Terrier. Hentet den hjem i går :)

Synes det er en fantastisk skjønn hund/rase. Mye hund i passe lite format.

Gratulere! Kan du ikke skrive litt mer om hunden din, hvorfor valgte du denne rasen, osv. ? :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei

Linken over sier jo mye om hvilke elskelig hunderase det er.

Det er en veldig sosial hund som elsker mennesker, og ønsker å være mest mulig sammen med en. De er også kvikke, modige, hengivne og utrolig lærenemme, selv om de nok kan være litt bestemte :) En stor hund i lite format. Og for ikke å glemme det fantastisk nydelige utseendet. Ett ansikt og personlighet som kan smelte alle og enhver.

Rett og slett fantastiske, og umulige å ikke falle for :)

Gjest Embla s
Skrevet

Gjest over; jeg er 100% enig med deg i det siste du skriver! :)

Gjest Embla s
Skrevet
Jeg ønsket meg i sin tid en Boston terrier, helt til kattemennesket i meg viste at det nektet å la seg undertrykke. Men her finner du i alle fall andres erfaringer. :)

Tja, kjenner meg igjen i det med "kattemennesket i meg" :sjenert: Takk for fin link! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...