maxifula Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 hei i natten! får en del svarte prikker rundt munnen, og mye skyldes sikkert lypsyl-bruk. hudpleieren min visste ikke om noen leppepomader som ikke inneholdt mineraloljer. Vet dere om noen?
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Decleor har en som ikke inneholder mineraloljer. Hørt masse positivt om den. Sjekk ut strawberrynet, der får du den får 130kr tror jeg...
Scheherazade Skrevet 9. juli 2006 #3 Skrevet 9. juli 2006 Jeg liker best den til Weleda, Everon heter den, fås kjøpt i helsekostbutikker, koster ca 60 kroner. Den til Decleor er ok, men den kommer i krukke og jeg synes det er best med stift. Dr. Hauscha har også, både i stift og krukke. Denne er litt blankere enn den til Weleda. Disse fås også i helsekost. Nuxe har også en med masse honning, veldig god, men også i krukke. Og vet ikke hvor den fås kjøpt i Norge, jeg kjøper i Frankrike. Biotherms Aquasource Levres inneholder ikke så mye dårlige ingredienser heller og er veldig blank dersom du vil ha noe mer a la lipgloss.
Gjest Mea Culpa Skrevet 9. juli 2006 #4 Skrevet 9. juli 2006 Eller du kan kjøpe Pure-lan på apoteket. Det er en salve laget av lanolin. Har brukt den selv og den er kjempegod.
afr0dite Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Synes det er litt rart at en hudpleier ikke vet sånt, jeg!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. juli 2006 #6 Skrevet 9. juli 2006 Finnes massevis, mine favoritter er Jason, Dr.Hauschka og Weleda. Alle uten mineraloljer.
Gjest hudpleier-gjest Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 Dermalogica har også en kjempegod en! Uten mineraloljer, og med solfaktor
maxifula Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 10. juli 2006 lanolin? det er vel ikke så lurt å bruke når man er disponert for kviser? Ikke at man får dette PÅ munnen, men rundt.
Gjest Tanita Skrevet 10. juli 2006 #9 Skrevet 10. juli 2006 Dermalogica sin multivitamin power firm kan brukes på munnen.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #10 Skrevet 11. juli 2006 Skriver under på Weleda Everon. Jeg har veldig lett for å få småkviser rundt leppene, men denne tåler jeg. Dessuten koster den bare ca 50 kr og er utrolig god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå