Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere om sangen? Jeg syntes den er dårlig. Som det andre hun har laget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også den var dårlig, den forrige var litt bedre. Også var hun mye søtere da hun var mørk!

Skrevet

Hvis det er hun som er helt blond med en svart og hvit stripete kjole i en spacey video, så synes jeg den er bra! :)

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg synes egentlig det høres litt ut som hun har lyst til å være Bertine Zetlitz. Utover det vil jeg ikke bedømme låta, siden jeg aldri hører på denne type musikk uansett.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes egentlig det høres litt ut som hun har lyst til å være Bertine Zetlitz. Utover det vil jeg ikke bedømme låta, siden jeg aldri hører på denne type musikk uansett.

mage hennes kan kanskje minne om en Bertine look alike. Men synes musikken hennes minner mer om Annie, dvs elektropop. Men synes ikke hune klarer det hun prøver på: "oh-oh, be yourself"...det der er jeg skikkelig lei.

Og enig at hun var mye søtere som mørhåret enn platinablond. Men det har jo ikke noe med musikken å gjøre. Men når musikken også er dårlig, kan man tillate seg å kommentere sånt.. :forvirret:

Skrevet

ikke min musikk stil..

litt for mye elektrostil m litt fra verdensrommet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...