fiesta Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Hva syntes dere om sangen? Jeg syntes den er dårlig. Som det andre hun har laget.
Sahara Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Jeg synes også den var dårlig, den forrige var litt bedre. Også var hun mye søtere da hun var mørk!
Gjest mela Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Hvis det er hun som er helt blond med en svart og hvit stripete kjole i en spacey video, så synes jeg den er bra!
Gjest gjesta Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Jeg synes egentlig det høres litt ut som hun har lyst til å være Bertine Zetlitz. Utover det vil jeg ikke bedømme låta, siden jeg aldri hører på denne type musikk uansett.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #5 Skrevet 9. juli 2006 Jeg synes egentlig det høres litt ut som hun har lyst til å være Bertine Zetlitz. Utover det vil jeg ikke bedømme låta, siden jeg aldri hører på denne type musikk uansett. ← mage hennes kan kanskje minne om en Bertine look alike. Men synes musikken hennes minner mer om Annie, dvs elektropop. Men synes ikke hune klarer det hun prøver på: "oh-oh, be yourself"...det der er jeg skikkelig lei. Og enig at hun var mye søtere som mørhåret enn platinablond. Men det har jo ikke noe med musikken å gjøre. Men når musikken også er dårlig, kan man tillate seg å kommentere sånt..
^me^ Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 ikke min musikk stil.. litt for mye elektrostil m litt fra verdensrommet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå