Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #1 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg har tenkt å studere på Westerdals reklameskole til neste høst på art director linjen.. Så jeg lurer på om det er noen som har studert der på AD-linjen? hvor kan man få jobb hen, og hva er arbeidet til en AD... da mener jeg hva gjør man? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #2 Del Skrevet 9. juli 2006 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 10. juli 2006 #3 Del Skrevet 10. juli 2006 Har du kommet inn på Westerdals AD linje uten å vite hva det er? imponerende! Som AD lager man ideer til hvordan reklamer skal være både radio og tv og plakater. man sammarbeider med feks grafisk designere. lykke til på skolen, tror du får det gøy (har ikke gått der selv...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #4 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg skla søke til neste år kanskje, og jeg vet hva det er.. men som art director kan man gjøre mye, så jeg lurer på hvor man kunne få jobb henn, og om det er veødig likt grafisk designere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #5 Del Skrevet 16. juli 2006 Og om dere som jobber som det trives:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søt Skrevet 26. juli 2006 #6 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei! Ikke mange svar her, nei. Kan jo fortelle deg at jeg jobber som grafisk designer. Det er veldig spennende yrke, og du får bruk for kreativitet, og ønske om å få frem noe. Akkurat nå har jeg jobbet med et ganske stort prosjekt, og ingenting er så gøy som å gå i Oslo, og se noe jeg har gjort. Hvor ligger denne skolen du skal begynne på kanskje? Nå har ikke jeg noe særlig utdannelse, men håper på å få tatt noe, etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #7 Del Skrevet 26. juli 2006 Som AD kan man jobbe i reklamebyrå f.eks. Det er mye samme ting som en grafisk designer gjør, bare at man som AD ofte har mer ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå