Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Noen som vet hva som blir inn når det gjelder skomoter til høsten og vinteren? Må si jeg håper på støveletter, har litt dilla på det, helst høye og med høye heler... Og hva med klesstil, og motefarger? Har foresten ryddet i klesskapet i dag, og 5 (!) bæreposer med klær går nå til Fretex. Så da kan høsten komme....
Gjest Embla s Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Håper vi slipper disse enorme "labbetuss-støvlene" til vinteren
Lib Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Til høsten og vinteren vil det bli veldig mye sort. Brun er en farge som vil holde seg, men cognac farge vil gå litt tilbake. Boots - som i fjor høst/vinter - vil fortsatt være i vinden, men i år kommer det mer spisse tupper i tillegg til det runde. Ankelboots og støvletter er hot til høsten, gjerne med masse glidelåser, spenner og andre detaljer. Snørestøvletter, og støvletter i blankt skinn. Den røde tråden er at nesten alle støvlettene til høsten har kilehæl. Jeg gleder meg til nye sko kolleksjoner
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 Den røde tråden er at nesten alle støvlettene til høsten har kilehæl. Nei nei nei nei nei nei nei!!! Føttene mine skråner skevt innover så jeg klarer faen ikke stå på de tynne kilehelene en gang! JEG VIL OGSÅ HA SKO -GODE, TØFFE SKO! Håper det er masse sko med BREDE heler på også!?
Gjest Alea Skrevet 10. juli 2006 #5 Skrevet 10. juli 2006 Var snarest innom en skobutikk for noen dager siden. Så flere støvletter med snøring og rundt tupp, cowboyinspirerte samt noen knall røde blant høstens nyheter.
Miracl3 Skrevet 10. juli 2006 #6 Skrevet 10. juli 2006 Jeg tror ridestøvletter blir tingen. Masse rideklær på catwalken nå
Gjest Kitz Skrevet 10. juli 2006 #7 Skrevet 10. juli 2006 Tema på våre høstsko er rock (jobber i skobutikk). Masse sort, noe brunt, oliven og grønt. Mye mørke farger, nagler, snøring osv. Fullstenidg rocka stil. Masse kult. Høstvarene er forresten på full vei inn i butikkene as we speak.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #8 Skrevet 10. juli 2006 Tema på våre høstsko er rock (jobber i skobutikk). Masse sort, noe brunt, oliven og grønt. Mye mørke farger, nagler, snøring osv. Fullstenidg rocka stil. Masse kult. Høstvarene er forresten på full vei inn i butikkene as we speak. ← Kommer det sko som er litt brede med bred hæl på og? Vil så gjerne ha sko med litt høyde på... Smale sko& kilehæl er uaktuelt..
Gjest Kitz Skrevet 10. juli 2006 #9 Skrevet 10. juli 2006 (endret) Kommer det sko som er litt brede med bred hæl på og? Vil så gjerne ha sko med litt høyde på... Smale sko& kilehæl er uaktuelt.. ← Kommer brede hæler ja, både på pumps og støvletter. Kraftige såler er også aktuelt. Støvlettene er gjerne litt butte, dermed også ganske brede. Generelt mye røffere stil en hva det har vært til nå. Endret 10. juli 2006 av Kitz
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #10 Skrevet 10. juli 2006 Kommer brede hæler ja, både på pumps og støvletter. Kraftige såler er også aktuelt. Støvlettene er gjerne litt butte, dermed også ganske brede. Generelt mye røffere stil en hva det har vært til nå. ← Yess! Gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå