Gå til innhold

suge!

Gjest adriana :)

Fremhevede innlegg

Gjest adriana :)
Skrevet

hvordan bli en bedre suger?

hørt jeg ikke var så god som jeg trodde.. haha :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Piper
Skrevet

Da burde du kanskje spørre den som sa det, for det er nok ulikt hva en liker som gutt også.

Skrevet

Det variere vel fra hver enkelt gutt hva han foretrekker, men selv synes jeg best om ganske basic opp-og-ned bevegelser. Leking med tunge og slikt er deilig, men jeg greier ikke komme av det. Vær forsiktig med tennene, dekk dem til med leppene om det trengs (spesielt om det er tempo involvert).

En jente sa hun hadde spurt moren(!) sin om hvordan hun skulle suge, og hadde fått til råd at hun skulle late som om pikken var den beste kjærlighet på pinne i hele verden, og at dette var den aller siste som var igjen. Dette synes jeg er et godt råd. Men som sagt: sakte, kjærlig og fancy behandling er ikke nok til å få meg personlig til å komme, selv om det er deilig. Derfor liker jeg at hun etterhvert går raskere til verks; mer ivrig og mindre fancy. Når hodet hennes går fort opp og ned på pikken min gir det meg dessuten inntrykk av at dette er noe hun virkelig vil, og at hun ønsker seg min orgasme. Dette tenner meg. Du behøver ikke ta den dypt inn i munnen (ikke for min del, i alle fall), og det bør du vel heller ikke gjøre når du tar sluttspurten på denne måten.

Men dette er altså slik jeg liker det. Det aller viktigste uansett, er at du selv vil det og liker det. Har du lyst og iver er du ingen dårlig elsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...