Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jo....har vert sammen med typen min nå i 6 mdr.....og han synes fortsatt x-n sin er pen......jeg syns dette er rart.......for jeg synes ikke min x er pen lenger.....men så hadde vi myyyyye dritt i forholdet vårt.

jeg føler det at viss man fortsatt synes x-er er pene....så må man vel ha noen følelser der fortsatt eller.....er jeg rar da?........kan lixom ikke skjønne at man kan synes det,.... spesiellt viss det har vert endel dårlige opplevelser i forhold til dem man var sammen med før?.....hva mener dere jenter?.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Det er da mange mennesker jeg synes er pene uten at jeg har noen som helst følelser for dem av den grunn.

Er det virkelig ingen andre enn kjæresten din du synes er pen da?

Gjest Piper
Skrevet

Jeg syns det er merkelig å sitte og diskutere om ex-er er pene eller ikke, for det fører ingenting bra med seg. Og det kan man se, ut i fra ditt innlegg.

Selv om du mener at din ex ikke er pen lengre, må ikke partneren din mene det samme om sin ex. Og skal dere diskutere slike saker, bør dere kanskje også tåle svarene dere får.

Gjest gjest1
Skrevet

Det er jo ikke sånn at når det blir slutt med typen/dama så blir h*n automatisk stygg?

Gjest Hedda Gabler
Skrevet
jeg føler det at viss man fortsatt synes x-er er pene....så må man vel ha noen følelser der fortsatt eller.....

Nei, det synes jeg ikke. Kan godt synes at folk er pene (både hans og min eks) uten at jeg har det minste lyst til å hoppe på dem.

Gjest Gjest
Skrevet

Man pleier gjerne å vokse av seg slikt.. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Om noen er pene eller ikke har jo ingenting å gjøre med følelser å gjøre. :klø:

Skrevet

Jeg ser ikke helt problemstillingen jeg. selv om han syns sin eks fortsatt er pen så betyr da ikke det at han har følelser for henne enda.

Folks utseendet forfaller vel neppe i det følelsene forsvinner.

Gjest Gjest
Skrevet

Du er ung, og med tiden vil du le av dette - garantert!

Gjest Gjest
Skrevet

Alle mine x-er har et pent utseende, jeg kan da ikke være bekjent av å ha dårlig smak? ;)

At de etterhvert viste seg å ikke være "den rette for meg" har da ingenting med utseendet å gjøre...

Hvis du ser at x-en er pen, så får du heller føle deg smigret over at han foretrekker deg foran henne.

Om du synes hun er stygg, så får du være glad for at han har fått bedre smak med tiden.

Skrevet

jo jeg synes fortsatt, sist jeg så'n at x'n var fin... og det er 8 år siden det ble slutt med han.

Gjest hellokitty
Skrevet

tenk sånn: hadde kjæresten din ville vært sammen med en som var stygg? som sagt, man blir ikke automatisk stygg av å være eks. Hvis man ikke tåler å høre svar så bør man ikke diskutere sånt. Det er deg han er sammen med, er det ikke? og da spiller det vel ingen rolle om eksen er pen eller stygg? Han valgte deg!:)

Skrevet

:ler:

ynnskyld.. men hihi.. at han synes xn er pen er ikke det samme som at han fremdeles har følelser for henne

Skrevet (endret)

"nå er du perfekt" sa Christoffer Robin til meg og la det ene hårstrået på plass :ler: gjett om jeg ble smigret.... :hjerter_rundt: men det betyr ikke at han ikke syns andre er skikkelig lekre å se på.... De kan ha både kurvene og mer som jeg ikke har - dog er jeg den eneste han syns er perfekt - og det akkurat som jeg er... :sjarmor: med mine ekstra kilo og mitt vekslende humør... :ler:

Endret av Carrot
Skrevet

Er da massevis av mennesker jeg synes er pene, uten at jeg kunne tenkt meg å tatt i dem av den grunn. Noen av dem har jeg tatt i tidligere, og andre ikke :ler: Det er gjerne en god grunn til at ekser er ekser. Nå er han jo tross alt sammen med deg. Dessuten synes han sikkert at du er pen, også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...