Gjest gjest1 Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Hvor mye koster denne: http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...oduct/View/4196 i norske salonger? Har prøvd den og den passer håret mitt perfekt, bare MÅ ha
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2006 #2 Skrevet 9. juli 2006 Husker ikke eksakt, men mellom 350 og 400 et sted. Den varer evig, det eneste dumme er at den er lei å få vasket helt ut av håret, så renseshampo er viktig.
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Takktakk:) Bestilte fra nett jeg, gadd ikke å sjekke hos salongene. Har du noen renseshampo å anbefale? Gjerne noe som kan bestilles på lookfantastic
Gjest Gjesta Skrevet 10. juli 2006 #4 Skrevet 10. juli 2006 Takktakk:) Bestilte fra nett jeg, gadd ikke å sjekke hos salongene. Har du noen renseshampo å anbefale? Gjerne noe som kan bestilles på lookfantastic ← Jeg er så enkel at jeg liker den grønne fra Herbal Essences, den heter noe med Purifying. Du finner den i noen dagligvarebutikker; jeg kjøpte min hos Eurospar. Redken sin skal også være bra, men den har jeg ikke prøvd selv, siden den billige funker som bare det.
Gjest gjest1 Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Takktakk, da tenker jeg at det blir Herbal Essences først. Nå gleder jeg meg til å bli knæsj på håret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå