Murron Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Prøvde å bestille den vidunderlige serien "Veien til Avonlea" på amazon.com men det gikk ikke.. Jeg eeelsker den serien og siden den ikke er å oppdrive her i Norge, skulle jeg nå ta skrittet helt ut å unne meg den.. Fikk opp følgende fra amazon: *** We're sorry. The item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button. *** kan dem ikke levere til Norge altså?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Jeg har kjøpt dvd'er fra amazon.com før, så det hørtes rart ut..... har du sett om de har den på play.com eller britiske amazon? De sender iallefall til norge.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Har du link til den sesongen du prøvde å bestille?
Gjest Hilde79 Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Den beskjeden har jeg fått innimellom på bøker. Jeg vet ikke riktig, men det virker som om enkelte selgere ikke sender utenfor USA. (Hvis det er den amerikanske amazon du mener)
Murron Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2006 Tusen takk jenter for gode svar skal prøve bestille fra britiske amazon eller sjekke play.com Var ikke klar over at det var en amerikansk og en britisk.. Link til alle sesongene pluss anne shirley som jeg prøvde bestille http://www.amazon.com/gp/product/B0002MJBO...&v=glance&n=130
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå