mee mee Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 plutselig sluttet limewire og msn å funke på maskinen min.. noen som vet hva som kan være galt?
mee mee Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 8. juli 2006 kan det være noe virus? hvordan finner jeg i så fall ut det?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 kan det være noe virus? hvordan finner jeg i så fall ut det? ← Kjøre en virusscan via virusprogrammet ditt(som jeg virkelig håper du har dersom du driver og laster ned ting fra internett) Det kan også være spyware som ligger og blokkerer et sted.
mee mee Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2006 Kjøre en virusscan via virusprogrammet ditt(som jeg virkelig håper du har dersom du driver og laster ned ting fra internett) Det kan også være spyware som ligger og blokkerer et sted. ← ja, har det.. hva er spyware?
mee mee Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2006 jeg har hatt en beta verson, kan det ha noe med at den ikke funker?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 Det kan det. Beta versjoner er ofte ikke helt ferdigutviklet, så det kan oppstå tull med dem. Spyware kan være alt fra små informasjonskapsler som legger seg på maskina di når du surfer og logger hvor lenge du er på forskjellige sider, sender reklame osv. til mer ondskapsfulle forsøk på å komme seg inn på maskina di. Det kan lønne seg å skanne jevnlig etter spyware på samme måte som virus. Program som gjør det er f.eks. Ad-aware og Spybot. Det kan lønne seg å ha to forskjellige for å få rensket opp mest mulig.
reddevil Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 (endret) Har du hatt beta versjon av antiv virus programmet ditt? Fjern dette og innstaller f.eks dette antivirus programmet som gratis og veldig bra. AVG Antiviurs Husk å fjern alle anti virus programmer først. Har du flere antivirus programmer samtidig...blir det krøll og du er lite beskyttet. Limewire er kjent for å spre spyware og du bør også innstallere som tidligere nevnt Ad-aware og Spybot.(her kan du gjerne ha flere programmer samtidig) Sjekk også om du har på en brannmur som kan sperre slik tilgang. Har du nylig innstallert Service pack 2? Da har du også fått brannmur i Windows Endret 10. juli 2006 av reddevil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå