Gå til innhold

hva er fisting?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Gjest

Jeg kan godt like fisting i fitta. Det er vildt deilig å kjenne den presses hardt ut. Men det er viktig å varmes skikkelig først.

Har flere dildoer som jeg bruger først. Den største er kjempestor og det er ikke alltid jeg får den inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt like fisting i fitta. Det er vildt deilig å kjenne den presses hardt ut. Men det er viktig å varmes skikkelig først.

Har flere dildoer som jeg bruger først. Den største er kjempestor og det er ikke alltid jeg får den inn.

Oi oi oi....!

Holder meg til vanlig tissemann jeg. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hjeeeeeelp....er det muuuulig å få inn en hånd?.....har født to barn....men syns det er ubehagelig med tre fingre!!!.......da må man vel være vid for å få inn en hånd eller?........eller bare liker dem som blir fistet å kjenne smerter?.....mammamia!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har også født to barn, men har vel ikke noe større fitte for det. Det er absolutt ikke smertefullt å få hele hånden inn. Det tar litt tid å forberede den, men det er det så absolutt hvert når den gode følelsen kommer etterpå.

Nå er jeg av den typen som blir veldig våt når jeg er tendt, så det går jo også lettere da med god smøring. Man kan evt bruke glidekrem også.

Jeg synes ofte det er deiligere å bruke en stor dildo enn hånden. Dildoen virker liksom mykere og så er den jo rå å se på - leker litt at det er en ordentlig pikk da. Min største er da også veldig stor, og det er da ikke alltid jeg har klart å fått den inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
em......men alikevel......en knyttet hånd?......da hadde JEG hvertfall fått innigranskævven vondt

Men om du tar deg tid til å trene deg opp til det, er jeg nok sikker på du vil oppleve stor nytelse. Jeg var nok også litt skremt til å begynne med, men angrer absolutt ikke på at jeg fortsatte. Jeg kan ikke tenke meg en bedre måte å få orgasme på enn å ha vaginaen godt fylt opp.

Hvor stor dildo har du klart da, og blir du ordentlig våt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...