Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg irriterer meg så fælt over denne gjengen!

Espen Lind er bare ekkel, han er skikkelig slesk og virker som om han synes han sier utrolig mye lurt selv.

Alejandro Fuentes kan ikke synge. Han har ikke noe register å snakke om og bommer ofte på tonene.

Kurt Nilsen er vel den jeg misliker minst, men han har bare én stil å spille på.

Og Askil Holm, hvem i all verden er det?

Og så tar denne gjengen masse kjente hits, gjør coverversjoner som i arrangementene ligner til forveksling på originalene (eller tidligere coverversjoner) og så gir de ut en CD. Noe så utrolig billig. Det er null artistisk tanke her. Og sånne mennesker tjener penger på musikk? Verden er jammen urettferdig.

Måtte bare få det ut ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på hvem Askil Holm er, noen som kan fortelle oss det???

Gjest Gjesta
Skrevet

Er veldig enig!

I mine øyne er det egentlig bare Kurt Nilsen som har potensiale - og så går han hen og blir med på et sånt prosjekt! :klaske:

Skrevet

Askil er en utrolig hyggelig fyr :Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet

Askil Holm er en norsk artist som ikke passer sammen med de tre andre. (Jeg har faktisk CD-en hans og 2 EP-er.)

Skrevet

synest de er flinke jeg.

Askil Holm har en flott stemme! Og ja, jeg har hørt han før.

Espen lind har laget masse bra musikk, og jeg har hørt flere live-opptredener ifra de og Fuentes er faktisk ganske god å synge på de låtene jeg har hørt.

Og mange av coverlåtene de spiller blir utført mye bedre enn orginal-vokalistene selv. synest jeg da!

Måtte bare få d ut....lizzm.. ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Enig med H! Jeg har cd'n og liker den kjempegodt! Og Alejandro kan synge!

Skrevet

Jeg synes ikke (utfra det lile jeg har hørt av dem sammen) at de synger så verst, men jeg har stusset over at de bare gjør gamle sanger og coverlåter. Hadde de spilt inn nye låter skrevet for anledningen (flere av dem er jo habile låtskrivere), hadde det jo vært et poeng, men nå virker det bare unødvendig.

Skrevet

Jeg er enig. Utrolig irriterende med Gitardustene.

Skrevet

Jeg syntes de er veldig bra. Bedre enn andre som har kommet med cd/singel den siste tiden.

Gjest Gjesta
Skrevet

hvis jeg får Espen Lind kan dere gjøre hva dere vil med resten :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg syns noe av det er pent å høre på, men ikke mer enn det. Og hele greia er jo veldig kommerst da.. Espen Lind har jeg ikke så mye til overs for , men de andre er jo flinke alene og.

Gjest Gjest
Skrevet

Enig med TS jeg! Men jeg liker nå ingen av medlemmene i denne "gruppa", ikke Kurt Nilsen heller.. :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Og hvorfor må de synge i sirupstempo?? Overhørte etpar låter i en butikk i dag i tillegg til de jeg har hørt på radio. Det går jo sååå treigt.

Skrevet

Bra en del er enige med meg her :ler:

...og Evelina, Espen Lind kan du få ha heeeeelt for deg selv! ;)

Skrevet
hvis jeg får Espen Lind kan dere gjøre hva dere vil med resten :sjarmor:

Jan Werner og Espen Lind..du har en merklig, merklig smak jente :tunge1:

Gjest Gjesta
Skrevet

I et land der Se og Hør er største ukeblad og der FrP tidvis er landets største parti er det vel ikke veldig overraskende at noen finner ut at "Heisann, her kan vi tjene lette penger på å radbrekke noen gamle hits. Noen som har en íde? JA, vi gjør Cohens "Hallelujah" - DEN har ingen gjort før!"

For ordens skyld: Min kjære har kjøpt den, heldigvis til 89 kroner på Platekompaniet. Etter tre gjennomhøringer er hun endelig enig med meg; dette er perfekt musikk å støvsuge til.

Skrevet
I et land der Se og Hør er største ukeblad og der FrP tidvis er landets største parti er det vel ikke veldig overraskende at noen finner ut at "Heisann, her kan vi tjene lette penger på å radbrekke noen gamle hits. Noen som har en íde? JA, vi gjør Cohens "Hallelujah" - DEN har ingen gjort før!"

For ordens skyld: Min kjære har kjøpt den, heldigvis til 89 kroner på Platekompaniet. Etter tre gjennomhøringer er hun endelig enig med meg; dette er perfekt musikk å støvsuge til.

Som jeg skulle sagt det selv!

Og nå kom jeg på hvorfor jeg startet dette emnet i det hele tatt, de opptrådte på det derre fotballunderholdningsshowet på tv2 i kveld som jeg hadde på i bakgrunnen. Og av ren fascinasjon måtte jeg jo se på. Og da de sang Hallelujah drev Gitardustene og lukket øynene og syntes tydeligvis de sang utrolig vakkert. Jeg for min del fikk gåsehud av ren flauhet der jeg satt i sofaen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...