Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har møtt en gutt på fest. Vi møttes en lørdag i juni... Han var så fin at jeg følte meg helt rar! Hjertet hamrer når jeg tenker på han. Han har et ertende glimt i øynene og selv om jeg er flørtete, var jeg nødt til å se ned.

Jeg gikk bort å spurte om han dansa, det gjorde han. Turte såvidt å holde rundt han først. Han er så vakker og god. Snubla og trampa på føtter men det gikk greit etterhvert.

Siden har jeg ikke snakket med han. Men tror jeg er forelska... Hva tror dere? :hjerter:

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde79
Skrevet

Hehe :ler: Du høres kjempeforelska ut. Er det ikke deilig?????? :):):)

Har du tlfnr hans??

Skrevet

Du er helt fortapt i forelskelsen ja :klem:

Kunne ikke annet enn å smile litt at en setning du skrev:

"jeg spurte om han dansa og det gjorde han"

Hva hvis han bare hadde svart "ja jeg kan danse" og så svingt seg alene ut på dansegulvet :ler:

Så bare litt komikken i det - beklager :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Så søtt!

DDE-fan eller tilfeldig..?

Gjest Tanita
Skrevet

Har du ikke nr hans da? Snakka dere mer sammen den kvelden da? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg spør igjen før jeg gidder å skrive et seriøst svar her. Innlegget til trådstarter minner veldig om teksten til "Herlig hemlighet" av DDE...

Det er vel ikke tilfeldig..?

Ganske morsomt uansett... :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har møtt en gutt på fest. Vi møttes en lørdag i juni... Han var så fin at jeg følte meg helt rar! Hjertet hamrer når jeg tenker på han. Han har et ertende glimt i øynene og selv om jeg er flørtete, var jeg nødt til å se ned.Jeg gikk bort å spurte om han dansa, det gjorde han. Turte såvidt å holde rundt han først. Han er så vakker og god. Snubla og trampa på føtter men det gikk greit etterhvert.

Siden har jeg ikke snakket med han. Men tror jeg er forelska... Hva tror dere? :hjerter:

Det med uthevet skrift er det som stemmer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...