Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var hjemme fra studiene fordi jeg var syk, så jeg satt i sofaen og så på tv da nyhetssendingen kom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

satt i sofan hjemme og så på tv da det ble ekstra nyhetsending om et flykræsj i usa. jøss,det er et fly som har kræsja i usa sa jeg til samboeren min. han kom og satte seg ved meg og vi så på nyhetene.. vi fikk jo litt sjokk da vi skjønte hva som foregikk. Moren til samboeren min ringte og gråt og var redd for krig,vi prøvde å roe henne ned..

Så på nyhetskanaler hele kvelden og natta.. husker det var veldig trist, elsker jo usa!

Gjest Gjest1
Skrevet

Jeg var på jobb, kjedet meg og surfet på nyheter. Fikk sjokk da det etter hvert gikk opp for meg hva som var i ferd med å skje. Det var kun en liten notis på VG med det samme, men etter hvert gikk det opp for de fleste hva som var i gang...

Skrevet

Var innom et kjøpesenter etter skolen. Fikk en telefon om at det hadde vært en flyulykke i USA om at et fly hadde kræsja inn i en bygning. Jeg lurte på hva som var så utrolig spesielt med det, det skjedde jo flyulykker hele tiden. Mens jeg spør om det kræsjer det andre flyet inn i den andre bygningen..

..En butikk satte opp en TV hvor folk samla seg rundt.

Husker vi ikke gjorde annet enn å sjekke nettavisene på skolen de nærmeste dagene. Tenk at det er fem år siden!

Gjest d'Arc
Skrevet

Jeg var ute på tur med klassekameratene på leirskole.

Så vi avsluttet turen tidlig for å dra tilbake til leiren, der de skulle fortelle oss noe.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Så det på tv, men skjønte ikke hvor alvorlig det var. Dro så på første date med kjæresten min. Han hadde sittet og hørt på radioen og var ganske opprørt. Jeg derimot, må ha virket helt blåst, for jeg var mest opptatt av ham. Skjønte vel først hva som egentlig hadde skjedd, og tok det innover meg da jeg kom hjem om kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...