Gjest Tanita Skrevet 10. juli 2006 #81 Skrevet 10. juli 2006 Jeg var på jobb og hørte det på radioen. Sjefen min løp til radioen og skrudde opp volumet så han kunne høre mens han jobbet. Da jeg kom hjem, til min daværende samboer, satt vi og så på det på tv hele dagen. Jeg trodde det skulle bli 3. verdenskrig. Var skummelt... Husker den dag i dag synet av en mann som hoppa ut fra en av tårnene... Det har brent seg fast i minnet mitt og tenker ofte på akkurat det. Hva han måtte ha følt! Stakkars folk. Husker også scandinavian star-ulykken, og hvor jeg var da Diana døde og tsunamien.
Gjest gjest1 Skrevet 11. juli 2006 #82 Skrevet 11. juli 2006 Jeg hadde vært på fylla, kom hjem ni om morgenen, leverte søsteren min i barnehagen (gangavstand) og la meg til å sove. Våknet rett før det andre flyet traff, og var på VG Nett da det skjedde. Etterpå var jeg litt skuffet fordi Friends utgikk den kvelden
Rio Skrevet 11. juli 2006 #83 Skrevet 11. juli 2006 Jeg var på jobb, med tilgang til internett. Noen kommer og sier til alle at et fly hadde kræsjet i tårnet, og det spekulertes i om det var et lite fly som hadde havnet på ville veier. Jeg går på vg og titter, samtidig kommer det mer info om de andre flyene og skjønte jo at noe var veldig galt. Husker jeg ble litt småredd, for det var så sykt hele greien.
Bellanice Skrevet 11. juli 2006 #84 Skrevet 11. juli 2006 Jeg og ei venninne var på et kjøpesenter da det tikket inn en mld på mobilen fra ei annen venninne: Vært ulykke i New York, fly krasjet i en bygning. Ikke lenge etter tikket det inn en ny mld: Det kom et fly til.. i bygningen vedsiden av. Da dro vi hjem og slo på CNN.
Gjest Gjesta Skrevet 11. juli 2006 #85 Skrevet 11. juli 2006 Jeg satt på datalaben på høgskolen når en i klassen over kom løpende inn, pusta og pesa og fortalte om noe fly og noe greier. gikk på www.vg.no og fikk se nyheten over hele forsia. de visste ikke helt hva som hadde skjedd enda, så det sto ikke så mye der. inbiller meg at det var i 13-14-tia...
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #86 Skrevet 11. juli 2006 Jeg satt på datalaben på høgskolen når en i klassen over kom løpende inn, pusta og pesa og fortalte om noe fly og noe greier. gikk på www.vg.no og fikk se nyheten over hele forsia. de visste ikke helt hva som hadde skjedd enda, så det sto ikke så mye der. inbiller meg at det var i 13-14-tia... ← Var det ikke klokka 15 her hjemme?
Gjest Miloine Skrevet 11. juli 2006 #87 Skrevet 11. juli 2006 Da satt jeg på jobben og sjefen kom løpende inn til meg å sa jeg måtte høre på radion - men jeg hadde på radion å hørte det på nyhetene! Vi hentet tv som vi hadde stående på et av møterommene å satte den ut i fellesrommet! Huff, jeg husker dette veldig godt - var det ikke dagen før vi hadde valg også mon tro? mener å huske det!
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #88 Skrevet 11. juli 2006 Jeg var på jobb og fikk telefon fra en kompis om å slå på cnn så snar jeg kom hjem. Vi snakket litt og spøkte om at det ville bli en slagmark dersom det raste sammen.... og det ble jo sånn.... er jeg synsk???
Gjest gjest1 Skrevet 11. juli 2006 #89 Skrevet 11. juli 2006 Jeg satt hjemme sammen med en kompis. Han lånte vaskemaskinen vår så vi satt i sofaen og så på tv. Svitsjet innom forskjellige kanaler og ble helt satt ut av hva vi fikk se. Først det ene tårnet og mens vi satt vanto i sofaen krasjet det andre også. Vi ble sittende der resten av dagen og hva helt satt ut av hva vi hadde sett. En helt uvirkelig følelse som jeg sent vil glemme.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #90 Skrevet 12. juli 2006 I Kuta på Bali, flere av de ansatte klappet og lo under nyhetssendingene så ble ikke så veldig overasket et år etter av bombene på Bali.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #91 Skrevet 12. juli 2006 I Kuta på Bali, flere av de ansatte klappet og lo under nyhetssendingene så ble ikke så veldig overasket et år etter av bombene på Bali. ← Det var ikke USA som bombet Bali!
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #92 Skrevet 12. juli 2006 Det var ikke USA som bombet Bali! ← Tror du misforstår, det har jeg da heller aldri sagt. Men opplevde det som en anti-amrikansk holdning og siden det er flust av amerikanske turister på Bali så ble jeg ikke så overrasket når det et år senere var et mål for de ekstreme gruppene når de ønsket å ramme amerikanere + andre vestlige turister.
Ugla Skrevet 12. juli 2006 #93 Skrevet 12. juli 2006 Jeg hadde ferie og oppholdt meg (alene) på hytta, med radioen på. Når jeg hørte nyhetene der, gikk jeg over på TV og fulgte med på ekstrasendingene.
razmatazz Skrevet 12. juli 2006 #94 Skrevet 12. juli 2006 Jeg satt på café i Århus med en venninne. Plutselig begynte det å tikke inn sms'er på begges mobiler om det som hadde skjedd. Fikk café eieren til å sette på tv'en. Det føltes helt uvirkelig!
Gjest Sabia Skrevet 12. juli 2006 #95 Skrevet 12. juli 2006 Jeg kom på jobb kl 1430 ca, da stod de ansatte og så på direkte sending på internett. Vi så på når det andre flyet krasja på direkten - helt sprøtt!! Helt uvirkelig dag - husker det som igår!!
Bønna Skrevet 12. juli 2006 #97 Skrevet 12. juli 2006 Tråden er ryddet Newt ← Aldri før har jeg knust en debattant så grundig, og vært så overbevist om at vedkommende er fullstendig klar over dette selv. Hva skjer så? Jo, da kommer en moderatornisse og erklærer undertråden for å være irrelevant, og sletter den. Det er som når Taliban sprenger en flere tusen år gammel Buddha-statue med rakettgrantater, fordi denne muligens strider mot en eller annen hellig skrift. Uten sammenligning for øvrig.
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2006 #98 Skrevet 13. juli 2006 Var det ikke klokka 15 her hjemme? ← ja du har vel rett. Men hva i alle dager gjorde jeg på skolen så seint...??
Netten Skrevet 13. juli 2006 #99 Skrevet 13. juli 2006 Jeg satt i sofaen og switchet mellom kanalene... plutselig så jeg tårnene rase sammen! Det var helt sykt!
talin Skrevet 13. juli 2006 #100 Skrevet 13. juli 2006 Aldri før har jeg knust en debattant så grundig, og vært så overbevist om at vedkommende er fullstendig klar over dette selv. Hva skjer så? Jo, da kommer en moderatornisse og erklærer undertråden for å være irrelevant, og sletter den. Det er som når Taliban sprenger en flere tusen år gammel Buddha-statue med rakettgrantater, fordi denne muligens strider mot en eller annen hellig skrift. Uten sammenligning for øvrig. ← Og forum trollet slår til igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå