Gjest hellokitty Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Reiser til syden snart og trenger tips om hva jeg kan bruke i ansiktet på stranda. Har litt ujevn hus og ønsker å jevne den ut. Blir man skjoldete i huden av å bruke sånt på stranda? eller får man farge?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Du kan bli skjoldete ja. Ville kanskje tatt litt selvbruningskrem i ansiktet for å få huden til å se bedre ut, men ikke noe annet når jeg skal sole meg..
Gjest Cosmic Girl Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Jeg har ikke noe i ansiktet når jeg soler meg. Huden har uansett veldig godt av å "få fri".
Krista83 Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Jeg ville rett og slett smurt meg inn med solkrem. Har selv hatt samme problemet, men jeg ble bedre av bare å være i solen...
aline Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 bruker bare hudkrem med solfaktor i ansiktet når jeg skal sole meg, om det er en hip strand ville jeg kanskje brukt vannfast maskara, thats it. jeg føler at huden min blir bedre av både sol og det å få være usminket.
Gjest Tanita Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 Dagkrem med solfaktor og evt farve. Farver vippene så slipper mascara. Pluss lipgloss, evt med solfaktor.
Gjest Pet Skrevet 8. juli 2006 #7 Skrevet 8. juli 2006 Sminker meg ikke snår jeg skal på stranda, nei. Solkrem med høy faktor holder for meg.
Nita Skrevet 8. juli 2006 #8 Skrevet 8. juli 2006 Bare solkrem faktor 20 når jeg soler meg Permanentfarve på vippene i forkant av solferien da ser man ikke så trøtt ut på stranden, dog helt unødvendig når man er ung
Gjest Tanita Skrevet 8. juli 2006 #9 Skrevet 8. juli 2006 Bare solkrem faktor 20 når jeg soler meg Permanentfarve på vippene i forkant av solferien da ser man ikke så trøtt ut på stranden, dog helt unødvendig når man er ung ← Eller når man har helt lyse vipper. Mine er lyse pga at de er så slitte av all mascaraen, så da er det greit å farve de.
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2006 #11 Skrevet 8. juli 2006 Sminker meg ikke når jeg skal på stranda - bortsett fra at jeg alltid har mascara.
Gjest Embla s Skrevet 8. juli 2006 #12 Skrevet 8. juli 2006 På stranden bruker jeg solkrem med høy faktor! Til daglig bruker jeg solkrem med litt farve fra Dermalogica, men har aldri tenkt på å sminke meg for å gå på stranden.
afr0dite Skrevet 9. juli 2006 #14 Skrevet 9. juli 2006 Synes alltid det er veldig festlig med folk som kommer sminket på stranden. Spesielt de som tar frem sminkebagen og retter på sminken etter å ha badet! Sminke i sola blir jo katastrofe! Og så ser det bare dumt ut
Gjest synseren Skrevet 9. juli 2006 #15 Skrevet 9. juli 2006 Bruker ikke sminke på stranden. Bare solkrem for ansiktet.
Gjest Malina Skrevet 9. juli 2006 #16 Skrevet 9. juli 2006 1. Solkrem!! Så farger jeg alltid vippene,særlig om sommeren- derfor gidder jeg ikke bruke maskara. Hvis jeg i det hele tatt tar på meg noe, blir det litt concealer under øynene og røde partier, litt solpudder i kinna og gloss på leppene.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. juli 2006 #17 Skrevet 9. juli 2006 Skjønner problemet ditt! Det er jo ikke det at man vil være sminket på stranda. Jeg har brukt md formulations sin solkrem med farge, den er kjemrebra! Høy faktor, og gir en fin farge!
*Dolly* Skrevet 9. juli 2006 #18 Skrevet 9. juli 2006 Ingenting, unntatt solkrem. Jeg er ikke nøye på solkremen i det hele tatt. Synes det er pussig at noen bryr seg hvilket merke solproduktet har. Er faktoren som er viktig.
afr0dite Skrevet 9. juli 2006 #19 Skrevet 9. juli 2006 Ingenting, unntatt solkrem. Jeg er ikke nøye på solkremen i det hele tatt. Synes det er pussig at noen bryr seg hvilket merke solproduktet har. Er faktoren som er viktig. ← Tja, så lenge huden tåler det. Jeg har veldig sensitiv hud, og det er mye huden min reagerer på. Så er ikke bare å kline på hva som helst, for min del i alelfall! Men skjønner hva du mener, og det er jeg enig i! :rosasmil:
Gjest diorgirly Skrevet 9. juli 2006 #20 Skrevet 9. juli 2006 Jeg kan bruke mascara og gloss, men som oftes bruker jeg ikke noe annet enn solkrem. Et opphold på stranda må vel være det mest upraktiske øyeblikket å sminke seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå