Gå til innhold

forholde seg til andres

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan forholder du deg til andres uvaner/ vaner?

Hvor går grensen for hva som er uvane/ vane for deg?

Si at du har en godt voksen søster som ikke klarer å "sitte stille", som tapper med fingrene, nynner, smatter, suger ut matrester mellom tennene, traller, osv. Hva ville du gjort hvis det plaget deg? Hadde du tiltet eller hadde du ikke hatt noe problem med det kanskje?

Er det slemt å prøve å si fra, når man ikke takler det og må være sammen med søsteren på ferie i 10 dager?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Om det var søsken det var snakk om hadde jeg garantert sagt fra, men på den annen side omgåes jeg ikke broren min så mye at jeg hadde rukket å irritere meg over vanene hans så mye at jeg hadde giddet å lage en mulig krangel ut av det. Hvis dere er godt voksne bør dere kanskje velge andre utveier; enten la være å tilbringe så mye tid sammen eller overse uvanene...

Gjest Gjesta
Skrevet

søsteren min plukker på mine uvaner hele tiden..... :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Si at de er en venn, en du kunne tenke deg å tilbringe mye tid med, men som har noen irriterende uvaner?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis jeg hadde hatt en slik søster ville jeg sagt fra uten problem. Hadde det vært min venninne hadde jeg prøvd å sagt fra på en snill måte. Jeg kan bli skikkelig irritert selv av slike Uvaner ja.

Gjest gjest1
Skrevet

Hadde sagt ifra i en fleipete tone.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...