Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne boken er på tilbud nå (jeg kjøpte min hos haugen bok). Har kikket raskt igjennom den og selvom jeg kan endel så tror jeg det er mye nyttig å hente her for meg. Han forklarer fremgangsmåter for å lage mat med ikke bare et hvordan, men også hvorfor.

Jeg tror mange vil ha glede av denne boken.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor det. Du tar vann i en gryte setter den på plate så skrur du på.

Er ikke akkurat inviklet

Gjest Fruktfat
Skrevet

har boka jeg og, men ikke lest den. planen var å gi den til min bror i bursdagsgave, men den ligger her enda. ;)

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Den har en del artige fakta og noen gode oppskrifter, men jeg har ikke brukt den så mye enda jeg har hatt den en stund. Litt for gastroteknisk for meg - men så er jeg også et nytelsesmenneske.

Skrevet

Hmm, da må jeg se etter den....

*er også en mat nyter*

Skrevet

Det er nok den mest brukte matboken jeg har hatt noensinne...

Skrevet

Jeg har den jeg og! :hoppe: Anbefales!

Og t.o.m. sambo som er kresen likte den boka.

Skrevet
Og t.o.m. sambo som er kresen likte den boka.

Samme her! Samboeren er veldig flink i kjøkken, og vil hele tiden prøve nye ting. Jeg mener du må kunne MYE av matlaging for å få noe ut av boken.

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet

Jeg kjøpte denne til kjærsten min til jul.. Vi er veldig gla i å bruke tid på å lage god mat som vi etterpå kan nyte sammen, og denne boka er midt i blinken! Lett skrevet, fantastisk mye god mat, morsomme tips ( f eks hvordan skjære løk) og alltid noe nytt å lære!

Kan anbefale den på det varmeste!! :klappe:

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Jeg synes den forrige boka hans var bedre. Men enhver kokebok som får brukeren til å prøve nye oppskrifter er bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...