Gå til innhold

Stor dildo

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei! Jeg er en mann midt i 20-årene som kjenner en gutt på 18 som nettopp er blitt sammen med en jente på sin egen alder.

Her om dagen betrodde han meg følgende: Han hadde vært hjemme hos henne, og hadde blitt bedt om å hente noe på rommet hennes mens de satt og så på TV i et annet rom. Da hadde han fått øye på (dere klarer vel å gjette det) det han selv beskriver som en skikkelig svær dildo. Han er nå usikker på om hun vil like ham slik han er. Han sier selv at han er godt under middels utstyrt og at de aldri har ligget sammen. Meg bekjent har han ikke hatt noen andre før henne heller.

Jeg ba ham slappe av. Det at hun har en stor dildo betyr ikke nødvendigvis at hun ikke vil ha ham som kjæreste etc. Jeg foreslo at han skulle prate med henne om det, få luftet frykten med henne, hun er jo egentlig den eneste som kan få fjernet den helt. Han var ikke fornøyd med alt jeg sa, og bad meg forhøre meg med damer på min egen alder! Det er selvsagt ikke aktuellt å spørre en eneste en av mine venniner om dette(hva vil de tro om meg), men jeg kom på at jeg kunne legge problemstillingen ut her.

Er det sant at damer i 2006 er kjent med, og har forståelse for at unge gutter kan føle seg truet av dette? (Jeg håper det er det for det var det jeg sa til ham).

Skal han snakke med henne om dette før de en gang går til sengs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En skikkelig stor dildo kan like gjerne være en tullegave som hun har stående framme til "pynt" som noe hun faktisk bruker.

Ville nok ha rådet ham til å bringe det på banen uten å lage noe sak ut av det, hvis det plager ham veldig. Kanskje nevne det i en bisetning? Spøke om at "det var litt å leve opp til" og se hvordan hun reagerer?

Om den så er i bruk så betyr ikke det at ikke de han ha det bra i sengen likevel.

Skrevet

Nå synes i allefall jeg at en dildo ikke kan de sakene som virkelig er viktig for et bra sexliv!! Det er en grei ting å ha når man ikke har en partner tilgjengelig, men den mangler jo både munn, hender, de riktige bevegelsene og tunge!! Ikke er den noe god å ha i armkroken heller.

Gjest Gjest
Skrevet

Du har et poeng. Hvis hun er vant til å bruke den, vil hun ikke kjenne kjæresten så godt når de har sex. Det er min erfaring i hvert fall. Ut fra mine erfaringer burde hun slutte å bruke den. Da vil skjeden etter hvert tilpasse seg han, og forhåpentligvis blir det mer tilfredsstillende for begge.

Skrevet

nå har det seg jo sånn at skjeden er elastisk da, og man har faktisk muskler der nede.

det er ikke slik at når man har hatt noe stort der nede, så vil man være utvidet og ikke kjenne ting som er mindre.

jeg mener, da hadde vel få av oss hatt noen glede av å bli fingret f.eks, da jeg regner med at fingrene dog er mindre en penis.

vi kjenner jo og nyter jo det også, nettop fordi skjeden er elastisk.

og dersom denne jenta bruker den dildoen betyr ikke det at det eneste tilfredsstillende er peniser med samme størrelse.

men er enig med dem som sier at dersom han er så usikker på det, så bør han ta det opp med henne. gjerne som noen over nevnte, litt fleipete, litt oppriktig.

Gjest Gjest
Skrevet

Neida Aline, jeg vet da at skjeden er elastisk. Det jeg mener, er at om du er vant til en stor dildo (eller pikk), så er det den følelsen du forventer. Når du så ligger med en med mindre pikk, kjenner man mindre.

Min erfaring er at da jeg pakket bort dildoen og bare fingret meg selv i en periode etter et forhold som tok slutt, så var jeg igjen klar til å ta i mot en noe mindre pikk senere og fortsatt være like følsom.

Skrevet

jada, jeg har bare ikke samme erfaring. :)

at man kan like følelsen av en stor en er jo en ting, men at man føler mindre av en som ikke er like stor, det er der jeg ikke henger med.

jeg kjenner godt når det brukes en finger liksom, til tross for at jeg også liker følelsen av en stor penis, og mindre.

trener man opp musklene der nede, så kan man nyte uansett tror jeg, og man kan trene opp muskler og ha godt trente muskler selv om man har en stor dildo og trives med den.

Gjest Gjest
Skrevet

Og hva er da en stor dildo? Det er helt riktig at fitta er veldig elastisk. Jeg har brukt kjempestore dildoer flere ganger, men kan alltid også ha det veldig godt med vanlige størrelser også. Det er jo også en ide å ta både pikk og dildo. Flere gutter jeg har mødt tender vildt på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...