Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Norsk musikk på norsk er skikkelig bra! Hva liker dere av norske grupper som synger på norsk?
mee mee Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 eneste jeg liker er postgirobygget (som jeg kommer på da)
wind-up bird Skrevet 8. juli 2006 #3 Skrevet 8. juli 2006 Kom ikke på så veldig mange i farten, men jeg liker nå i alle fall seigmenn og raga rockers
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Hellbillies ! Jo,- det er norsk de synger på !
Gjest Miloine Skrevet 8. juli 2006 #6 Skrevet 8. juli 2006 Jeg liker: nå snakker vi om de som synger på norsk, sant? Vamp Trang Fødsel Posrgirobygget De lillos Jan Eggun Gitarkammeratene Finn Kalvik K.Sivertsen Herborg Kråkevik Odd Norståga Lillebjørn Nilsen (se gitarkammeratene) Ravi (noen av dem) Inger Lise Rypdals gode gamle Jan Teigen Unge Frustrert Menn Jonas Fjeld Åge Alaksandersen Øyvind Blunck (ikke gjort mange låter, men de han har gjor er bra) Bennedichte Adrian og Ingrid Bjørnhov Anne Grethe Preus .....nei, dette ble vannskelig da det er så mange jeg kommer på at det tar nok plassen til "hele2 forumet Videre liker jeg:(av de som er døde) Alf Prøysen Marius Müller Rolf J. Nilsen
Anglofil Skrevet 8. juli 2006 #8 Skrevet 8. juli 2006 (endret) Av norske grupper som synger på norsk liker jeg; Postgirobygget Delillos Vamp Gåte Gitarkameratene Cheezy Keys Trang Fødsel Kaizers Orchestra Jokke & Valentinerne Mvh Yvonne Endret 8. juli 2006 av yvonne
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #9 Skrevet 8. juli 2006 Kari Bremneeeees ← Nei, kari brææmmnes Jeg liker: Dum dum boys de lillos mye norsk rap
Gjest Hilde79 Skrevet 8. juli 2006 #10 Skrevet 8. juli 2006 Nei, kari brææmmnes ← Eller Kaaaaaaaaari Bræmmmmmnes
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2006 #12 Skrevet 8. juli 2006 Vamp Hellbillies Odd Nordstoga deLillos Jokke Raga Rockers DumDum Boys Bjørn Eidsvåg Tungtvann Roy Lønhøiden Mods Stavangerensemblet Kainos Gåte Seigmenn Og ikke minst Rune Andersen - Diverse artister. Han imiterer så mange så bra at han må defineres som et storband. Minst!
Gjest Embla s Skrevet 8. juli 2006 #13 Skrevet 8. juli 2006 (endret) Jeg liker ( som jeg kommer på nå): Kari Bremnes Odd Nordstoga Tungtvann DeLillos Jokke DumDumBoys Anne Grete Preus Mods Vamp Alf Prøysen DiDerre Endret 8. juli 2006 av Embla s
Lady Lovelylocks Skrevet 8. juli 2006 #14 Skrevet 8. juli 2006 Dumdum boys Bjørn Eidsvåg Klovner i kamp Apollo Jokke Di derre Trang fødsel Postgirobygget
Gjest gjesta Skrevet 8. juli 2006 #15 Skrevet 8. juli 2006 Jeg kan ikke komme på noe norsk-på-norsk som jeg liker egentlig... (Upatriotisk hilsen, Sweet Jane)
Sahara Skrevet 9. juli 2006 #16 Skrevet 9. juli 2006 Har aldri vært så opptatt av at de skal synge på norsk, er ikke så mange artister jeg liker som synger på norsk. Men noen er bra, som Dum Dum Boys og Postgirobygget. Er mer glad i svensk musikk, synes det høres penere ut.
Gjest BagLady Skrevet 10. juli 2006 #19 Skrevet 10. juli 2006 DumDum Boys Tre Små Kinesere DeLillos Og så liker jeg Åge Aleksandersen
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2006 #20 Skrevet 10. juli 2006 Norske artister: Hans Rotmo. Åge Aleksandersen. Ivar Medås!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå