Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lyst på en rouge! men det er jo såå mange merker og farger, og vet ikke hva som passer best for meg når det kommer til farge.

jeg har mørkt brunt hår, brune øyne og ganske lys hud..

noen som har noen tips jeg kan teste?

på forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet

Jeg liker mineralmakeup, da det er rent. Men liker også Chanel sine, de er gode. Må nesten se deg før jeg kan anbefale farve, men på hudpleiesalong og parfymerier kan de hjelpe deg og finne farve. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Chanel skal vissnok ha veldig bra rouge! Har så lyst på et sånt et! Men de er ganske dyre...Jeg har tidligere eid rouge fra Lancome og Dior, men var ikke særlig fornøyd med dem. Nå har jeg div rouge fra Nars (Torrid, Orgasm og Deep Throat) og fra Make up store (Peach). Sistenevnte er lettest å få tak i i Norge siden Nars ikke selges her. Ellers er Maybelline et godt budsjett-alternativ.

Skrevet

da jeg ble sminket å magic (hvis noe vet hva det er, ligger på city og vg-passasjen) så fikk jeg en rouge fra i.d i fargen glee, neon som har prøvd den?

Gjest Tanita
Skrevet

ja på Magic skal de være flinke.

Har ikke prøvd rougen fra i.d. men den er jo helt ren så den må være kjempegod å bruke.

Skrevet

bare lurer på hvordan det er å få løst pudder til å legge fint på?

Gjest Tanita
Skrevet

Det er visst en spesiell teknikk med i.d. men jeg kan lite om merket så jeg er ikke sikker, men tror de på en måte ruller rougekosten i rougen og så skal man legge den på som vanlig. Og at det trengs lite til. :)

Skrevet

ja, for jeg har kjøpt pudderet, men syns det er vanskelig å legge på fint..

Gjest Tanita
Skrevet

Kanskje du kan prøve å legge på litt og litt, den skal liksom smelte i huden. Men jeg har inntrykk av at det er mange som syns den er vanskelig å bruke, det er en spesiell teknikk.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg synes mousse-blushen til Maybelline er kjempefin. Den er veldig lett å legge pent hvis man er uerfaren med blush, noe jeg er.

Gjest Gjest
Skrevet

Nouba skal vissnok ha et superbra rouge! Iallefall hvis man skal tro svenskene på www.stylesearch.se

Chanel gjør det alltid bra i tester i ukebladene. Har lest en eller annen plass (her på forumet?) at de runde rougene fra Chanel vissnok er bedre enn de avlange.

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg har en rund rouge fra Chanel, og er kjempefornøyd med den, pluss at den er drøy!

Skrevet (endret)

I.D. sminke er super synes jeg. Dunk litt av Glee i lokket, bare littegrann, før du snurrer kosten du skal påføre med til alt er asorbert. Dunk av på lokket og påfør på ønsket sted med små sirkelbevegelser. ;)

Jeg skal kjøpe meg rouge fra I.D. snart. Bruker foundationen deres og er veldig fornøyd.

Endret av Saeria
Skrevet

men hvordan får du fordelt pudderet jevnt? jeg føler at det blir plasser der det blir litt "mye"

Skrevet

Hvis du bruker en stor kost er det lettere å fordele jevnt, og så må du som saeria sier, dunke av overflødig pulver. Jeg ville i tillegg ha blåst på kosten etter å ha dunket, før jeg påfører.

Selv bruker jeg rouge fra Anna Sui og er kjempefornøyd! Husker ikke hva fargen heter.

Liker også VELDIG godt rougen fra Versace!

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Jeg liker også godt rougen fra versace, men aner ikke hvor jeg nå skal få tak i det merket. Ser at strawberrynet ikke selger den lenger heller så........

Gjest Tanita
Skrevet
Jeg liker også godt rougen fra versace, men aner ikke hvor jeg nå skal få tak i det merket. Ser at strawberrynet ikke selger den lenger heller så........

Esthetique

Gjest Gjesta
Skrevet

Versace-sminke får man ikke lenger i Norge, i hvertfall. Muligens har merket sluttet helt med å produsere sminke, eller de har trukket seg ut av det norske markedet.

Skrevet

hvordan nyanse på fargen er det som hadde passet for meg tror dere?

brunt hår, brune øyne, lys hud

Skrevet

Chanel har en fin en som heter mystery, den som er firkantet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...