Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Det er en mann på jobben min. Som er for god til å være sann om dere skjønner. han er liksom alt det min drømmemann skal være: snill, ydmyk, sinnsykt kjekk, høy utdannelse, riktig alder, og rødmer hver gang han ser meg hehe. Jeg gjør alt jeg kan for å holde meg unna. For jeg har en samboer. Men jeg kjenner jeg er i ferd med å bli betatt. Så nå går jeg hjem, og jeg fokuserer alt på min kjæreste: ser hele ham og alle hans fine sider, og jeg pynter meg og kjøper vin og prøver å flørte med ham og ha det fint med ham og glemme denne andre mannen på jobb. Selvsagt så er samboeren min akkurat nå inne i en kritisk fase på jobben. Mye overtid, veldig distre hjemme, gir meg lite oppmerksomhet og ingen sex Jenter, hjelp meg å holde meg på rett kjøl her i sommervarmen. Hva skal jeg gjøre for å holde tankene og fantasiene på matta?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Vel, det var det med å sette parforholdet i fokus i steden for bare å se dine egne behov, da. Det er da den enkleste ting i verden å spille dobbeltspill, men synes du det er riktig ovenfor samboeren din? Har ikke han støttet deg de gangene du har trengt støtte og forståelse? Hvorfor skal ikke du gjøre det samme nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå