sushigirl Skrevet 8. juli 2006 #1 Skrevet 8. juli 2006 Hei! Noen som vet om man kan levere bøker utenom åpningstid på sentrumsbiblioteket i Trondheim?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #2 Skrevet 8. juli 2006 Jeg googlet men ser at de stenger kl 15 på lørdager. Litt vanskelig å ringe og spørre nå da. Noen biblioteker fjerner bokkassene om sommeren... Nå vet jeg ikke helt hvorfor du spør, men jeg dro på ferie en gang og rakk ikke levere en bok før jeg dro. Jeg tok med meg bibliotekets adresse, og rett og slett sendte boken i posten fra feriestedet mitt...
sushigirl Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2006 Var innom på nettsidene deres først, men fant ikke noe der, derav spørsmålet mitt. Åpningstidene deres nå er helt håpløse for en som jobber, derfor jeg lurer på om de har en leveringskasse.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #4 Skrevet 8. juli 2006 Jeg aner ikke, har lurt på det samme selv. For hvis man leverer bøkene i åpningstiden må man jo faktisk gå bort til skranken og vente på at de registrerer at de har mottatt boka, og det får man ikke gjort utenom åpningstidene.. Har hvertfall aldri sett noen bokkasse der...
sushigirl Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2006 Får stikke bortom i morgen og se. Får sende sambo til byen hvis de ikke har kasse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå